0 מוצרים
סה"כ

הסדרי נגישות חברת חלילית פ.גרינשפון ובניו בע"מ

(להלן: חלילית)

חלילית נוקטת את מירב המאמצים ומשקיע משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני. 

הסדרי נגישות מבנים

להלן הסדרי הנגישות הקיימים בסניפי חלילית: (עדכון על שינויים בשעות פתיחה בדף סניפים באתר)

סניף ראשי יפו – רציף העליה השניה 8, כיכר השעון, יפו

טלפון: 03-6822917 | E-Mail: info@halilit.com
שעות פתיחה:
ימים א-ה: 10:00-19:00
יום ו: 09:00-14:00

קיימת חניית נכים עירונית ברחוב מול הכניסה לחנות.
קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
הותקנו עזרים מסוג “לולאת השראה” ללקויי שמיעה.
קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

סניף רמת החייל – הנחושת 4, מגדלי אור רמת החייל, תל אביב  

טלפון: 03-6160947 | E-Mail: Halilit_RH@halilit.com
שעות פתיחה:
ימים א-ה: 20:00-12:00
יום ו: 14:00-10:00

קיימות חניות נכים במגדלי אור שמפוזרות בכל החניון של הבנין בקומה המפולשת וגם ליד הכניסות לחניוני המנויים וגם בתוך החניון מנויים.
קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).
קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
הותקנו עזרים מסוג “לולאת השראה” ללקויי שמיעה.
קיימים שירותי נכים במגדלי אור בבניין B בקומות 4, 3, 8 כמו כן יש שירותי נכים בחניון בקומה המפולשת
קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.     

סניף חלילית ירושלים  – הפרסה 2, ירושלים

טלפון: 02-6221619 | 054-6911317
E-Mail: Jerusalem@halilit.com
שעות פתיחה:
ימים א-ה: 10:30-20:00
יום ו: 9:30-14:00

קיימת חניית נכים במתחם מרכז בנית מול הכניסה לחנות.
קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
הותקנו עזרים מסוג “לולאת השראה” ללקויי שמיעה.
קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

סניף חלילית אשדוד – הגדוד העברי 1 – אשדוד  

טלפון: 08-9745927   |   E-Mail: Halility@halilit.com
שעות פתיחה:
ימים א-ה: 19:30 – 11:30
יום ו: 14:00 – 10:00

קיימת חניית נכים עירונית ברחוב או בחניון מתחם גן העיר ממול החנות.
קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
הותקנו עזרים מסוג “לולאת השראה” ללקויי שמיעה.
קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

סניף חלילית כפר סבא – הסדנה 6, כפר סבא

טלפון: 09-8895693 | נייד (ווטסאפ בלבד): 054-8886169

E-Mail: Halilit_KS@halilit.com
שעות פתיחה:
ימים א-ה: 20:00 – 11:00
יום ו: 14:00 – 10:00


קיימת חניית נכים עירונית ברחוב או בחניון קניון ה-G ממול החנות.
עמדת שרות לגובה המותאם לכיסא גלגלים
הותקנו עזרים מסוג “לולאת השראה” ללקויי שמיעה.
קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
כניסה עם מדרגה קטנה עם רמפה על פי דרישה
במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות על מנת  לקבל סיוע

סניף חלילית חיפה  - שדרות ההסתדרות 271 (I way), חיפה

טלפון: 04-6820489 | 04-6964190 | 054-9903341  E-Mail: haifa @halilit.com
שעות פתיחה: 
ימים א-ה: 20:00 – 10:00
יום ו: 14:00 – 9:00

קיימות חניות נכים מול וסמוך לכניסה לסטופ מרקט – ומשם משמאל לחניה מעלית המובילה לכניסה לחנות חלילית.
קיימות חניות נכים בסמוך למשרדי הביטוח הלאומי ומשרד הרישוי.
מומלץ להגיע אלינו בשעות אחה"צ והערב כי אז החניות הסמוכות לחנות פנויות בשל סגירת משרדי הממשלה.
קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות
הותקנו עזרים מסוג “לולאת השראה” ללקויי שמיעה.
קיימים שלטי זיהוי והכוונה.

 

סניף ראשון לציון  – דוד סחרוב 22, ראשון לציון


טלפון: 03-5566271 | 054-8989865 E-Mail: rishon@halilit.com
שעות פתיחה:
ימים א-ה: 19:00 – 10:00
יום ו: 14:00 – 9:00

בשלבי הנגשה, ניתן לגשת לסניף המונגש הקרוב: סניף ראשי יפו – רציף העליה השניה 8, כיכר השעון, יפו

 

 

חלילית קדימה-צורן | אולם תצוגה, מחסן לוגיסטי - רחוב המתכת 6, קדימה-צורן

 

רחוב המתכת 6, קדימה-צורן
טפון אולם תצוגה: 054-9694018
טלפון מחלקת הגברה: 054-9694085⁩
טלפון מחסן: 09-8917611
E-Mail: tsoran@halilit.com

שעות פתיחה:
ימים א-ה: 18:30 – 10:00
יום ו: 13:30 – 9:30

בשלבי הנגשה, ניתן לגשת לסניף המונגש הקרוב: סניף חלילית כפר סבא – הסדנה 6, כפר סבא

 

שירות לקוחות נגיש 

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

מוקד טלפוני נגיש-  המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
ניתן ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות של חלילית בטלפון 03-6822917  בימים א’-ה’ בין השעות 09:00-19:00 ובימי ו’ בין השעות 09:00-14:00

 

  • אמצעים נוספים ליצירת קשר- קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר: 

שירות פרונטלי – קבלת קהל בחנויות בהתאם לשעות הפתיחה המפורטים לעיל

  • דואר אלקטרוני – info@halilit.com
  • פקס – 6813285 03
  • פניה באמצעות “צור קשר” באתר – לחץ כאן
  • פניה באמצעות הדואר: רציף העליה השניה 8, ת.ד 8078 ת"א מיקוד 6812902

 

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.
חברת איילון מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן פיירפוקס.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

הבהרה

חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים.

אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
חד עםם זאת אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז הנגישות בחלילית

  • שם: רעות ונה
  • טלפון : 03-6822917
  • דוא”ל :  info@halilit.com 

עודכן ביום : 22/12/2019

 

~​ no-lazy