0 מוצרים
סה"כ

Roland Experience 2015

Roland Experience Summey
זמן אספקה: 14 ימי עסקים בהתאם למלאי , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית 
  • איסוף עצמי - אשדוד (בתיאום מראש בלבד), קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

היה כיף גדול לארח את אירוע Roland Experience עם האמנים Alex Hutchings, Craig Blundell ,Jimmy Kresic ואטש ברק. בפוסט זה נרכז עבורכם את כל הסרטונים מההופעה. לצפייה בגלריית התמונות מהאירוע הקליקו כאן.

האירוע נערך ב 26-27 לאוקטובר 2015 ע"י חברת חלילית בבית מיומנה וכלל הופעה מלאה של האמנים והתנסות של הקהל הרחב בכלי הנגינה. לאחר ההופעה נהנו המשתתפים מהאפשרותת להתנסות בכלי הנגינה השונים: גיטרות, אפקטים, תופים דיגיטליים, פסנתרים, אורגנים ועוד… והכל היה כמובן בחינם לגמרי!

זו ההזדמנות לומר תודה לחברת DAA שסייעה עם מצלמות הגו פרו MUSIC ובזכותן יכולנו לצלם את ההופעה באיכות גבוהה, לצוות מיומנה, לגור מורד על צילום ועריכה של סרט ההופעה וכמובן לכם קהל המשתתפים שהגיעו לאירוע, מקווים שנהנתם כמונו. נתראה ב Roland Experience הבא, ועכשיו לסרטונים!

Alex Hutchings – זו הפעם השנייה שיש לנו את הזכות לארח את אלכס באירוע הדגמות בישראל. אלכס נתן דגש מיוחד על מגברי ה Blues Cube ואפקטים שונים מבית BOSS ו-Roland כולל ה-SY-300, GR-55 פדלים Stompbox לגיטרה מסדרת Waza Craft והלופר RC-300.

 

Craig Blundell – אין מה להגיד, מתופף ענק חוויה אמיתית לראות אותו מפעיל את התופים הדיגיטליים TD-25 והסאמפלר SPD-SX בהופעה חיה. קרייג השאיר אותנו עם טעם של עוד

Jimmy Kresic – מפיק מוסיקלי ופסנתרן מדהים, ג’ימי שילב נגינה חיה על הפסנתר RD-800 עם הסינטיסייזרים JD-Xi ו-JD-XA. ג’ימי הדגים את היכולות של כל אחד מכלי הנגינה בז’אנרים מוסיקליים שונים. כל אחד בנפרד וכולם ביחד. אפילו חובבי ה 8-Bit  זכו לקטע מיוחד :)

 

אטש ברק – הדגים והשיק בפעם הראשונה בישראל את האורגן Roland E-A7. ההדגמה כללה הכרה של הצלילים, המקצבים והיכולות המתקדמות של האורגן. אטש נתן מספר קטעי הדגמה בסגנונות רבים שכללו אלמנטים חסידיים, ערביים, יווניים, אלקטרוניים ועוד…

 

 

והיו גם ג’אמים ספונטניים וקטעי נגינה משותפים…

 

 

סרטונים נוספים וההופעה המלאה עם כל ההדרכות וההסברים של האמנים השונים יעלו בקרוב לערוץ היוטיוב של חלילית. אל תשכחו ללחוץ Subscribe.

לרשימת הסרטונים המלאה ביוטיוב הקליקו כאן.

הצוות המקצועי של חלילית עומד לרשותכם בכל שאלה לגבי המוצרים שהודגמו.

יש לכם סרטונים או תמונות מהאירוע? רוצים לשאול אותנו שאלה? שלחו אותם אליינו למייל info@halilit.com או לפייסבוק ונשמח לשתף אותם עם כולם.

פספסתם את האירוע? לא נורא הרשמו לניוזלטר של חלילית ותהיו הראשונים להתעדכן על אירועים נוספים מבית חלילית

~​ no-lazy

יורדים לאילת בקרוב?
בצעו את ההזמנה לפני הגעתכם לאילת והמוצרים יחכו לכם בסניף!
בחרו מוצרים וסמנו את האפשרות של "איסוף באילת" בעגלת הקניות.
בסיום ההזמנה, מלאו את פרטי הכרטיס האשראי כאמצעי ביטחון בלבד. תשלום העסקה מתבצע באילת
* בהתאם למלאי הזמין