0 מוצרים
סה"כ

Akai Professional APC64

משטח שליטה נייד ועוצמתי ל-Ableton Live מבית Akai Professional
Akai Professional
55-APC64
  מחיר באילת 1,773 ₪
מחיר: 2,075 ₪
משלוח חינם
משלוח חינם: 0 ₪
אחריות: שנה
זמן אספקה: 14 ימי עסקים בהתאם למלאי , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אחריות: שנה 
  • אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית 
  • משלוח חינם, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
שנה חודשי אחריות
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

עולם של אפשרויות מוזיקליות בכל מקום שההשראה תתפוס אתכם!

ה-APC64 החדש מבית Akai Professional הוא קונטרולר חדיש ועוצמתי ל-Ableton Live עבור האולפן והופעות חיות.

הוא כולל 64 פדים RGB רגישים למהירות עם poly aftertouch, ו-8 פסי טאץ’ הניתנים להקצאה מלאה לשליטה מיידית במכשירים, גובה הצליל, מודוליישן ועוד הרבה יותר. ה-APC64 פועל גם כסיקוונסר 32 שלבים, 8 ערוצים וכקונטרולר עם 3 יציאות MIDI ו-8 יציאות CV/Gate כדי לתפוס שליטה מלאה על סינטים, מכונות תופים או התקני rack מודולריים.

 

הכנסו למטריקס

ה-APC64 כולל מטריקס תוסס של 8×8 (סה"כ 64) פדים RGB רגישים למהירות עם פולי אפטר-טאץ’ לנגינת אקורדים, לידים על סינטיסים, ו-Drum Racks של Ableton Live וכמובן השקת קליפים במצב Session View.

 

לגעת בעתיד

הוסיפו רמה חדשה לגמרי של אקספרסיביות ושליטה להפקות ולהופעות החיות שלכם עם 8 רצועות מגע הניתנות להקצאה מלאה עם מחווני LED RGB. קבלו שליטה על המכשירים של Ableton Live – כולל פילטר אוטומטי, דיליי, ריוורב, אימפולס, סימפלר ועוד – ממש בקצות האצבעות. התאימו פקודות מאקרו, ווליום של המיקסר, פאן ואפקטי שליחה, כמו גם אוטומציה.

 

שליטה ויזואלית

ה-APC64 כולל מסך LED צבעוני חכם עבור פידבק ויזואלי בזמן אמת של הפרמטרים שלכם. סובבו מכשירים ופרמטרי מיקס של Ableton Live תוך מעקב אחר כל פרמטר על המסך. ה-APC64 כולל גם transport control ייעודי עם כפתורי נגן, עצירה והקלטה ללכידת הרעיונות שלכם יחד עם 8 לחצני Track Mute ו-Solo עבור מיקס וביצועים חיים.

 

סיקוונסר

ה-APC64 כולל סיקוונסר צעדים 32 שלבים עם 8 רצועות המאפשר שליטה נטולת DAW לחלוטין בסינטים האהובים עליכם. עם 8 יציאות CV/Gate ו-3 יציאות MIDI בגודל 1/8 אינץ’, אתם יכולים לחבר, לסקוונס וללכוד את ה-racks המודולריים האהובים עליכם, מקלדות, מכונות תופים קלאסיות ועוד. הוסיפו שליטה והבעה מתמשכים באמצעות 8 רצועות המגע עבור רמה חדשה לגמרי של ביצועים. החלו ממדים יצירתיים נוספים על צלילי ה-MIDI תוך שימוש בפונקציות ה-Probability, Velocity, וה-Mutate לצורך ניסויים מוזיקליים נוספים.

 

הפקה וביצועיים עוצמתיים

ה-APC64 מאפשר זרימת עבודה חלקה בתוך Ableton Live, החל מהפעלת סאמפלים ולופים ב-Drum Rack של Ableton Live, וכל הדרך לכתיבת מנגינות אקספרסיביות באמצעות מצבי ה-Notes, Scale ו-Chord. השתמשו ב-Step Sequencer המובנה כדי ליצור תבניות מלודיות מעניינות שניתן להעביר באופן מיידי ל-Ableton Live באמצעות פונקציית ה-Send To Clip. החלו סווינג ו-Quantize על המקצבים שלכם או השתמש ב-APC64 כדי להקליט טראקים ווקאליים ישירות לתוך Ableton Live.

 

כולל ABLETON LIVE LITE

ה-APC64 מגיע כלול עם Ableton 11 Lite עבור כל צרכי הפקת המוזיקה שלכם בחבילה אחת: הפקה, ביצוע, עיבוד, הקלטה, עריכה, מיקס ושליטה במוזיקה שלכם. ה-Live Lite כולל סאונדים, כלים ויכולות סיקוונס, הקלטה ועיבוד.

 

פרטים טכניים

Display
  • _ Graphical full color LCD
Connections
  • _ USB-C®
  • _ 8 1/8” (3.5 mm) CV/Gate
  • _ 2 1/8” (3.5 mm) MIDI Output
  • _ 1 1/8” (3.5 mm) MIDI Input
Dimensions (width x depth x height)
  • _ 10.7” x 14.6” x 1.4” 272 x 371 x 34.5 mm
Weight
  • _ 3.5 lb/1.6 kg
מפרט טכני
  • מק"ט55-APC64
~​ no-lazy

יורדים לאילת בקרוב?
בצעו את ההזמנה לפני הגעתכם לאילת והמוצרים יחכו לכם בסניף!
בחרו מוצרים וסמנו את האפשרות של "איסוף באילת" בעגלת הקניות.
בסיום ההזמנה, מלאו את פרטי הכרטיס האשראי כאמצעי ביטחון בלבד. תשלום העסקה מתבצע באילת
* בהתאם למלאי הזמין