0 מוצרים
סה"כ

+Mackie ProFX12v3

מיקסר מקצועי 12 ערוצים עם אפקטים מובנים וחיבור Bluetooth מבית Mackie
Mackie
60-PROFX12V3+
  מחיר באילת 2,181 ₪
מחיר: 2,552 ₪
משלוח חינם
משלוח חינם: 0 ₪
אחריות: שנה
זמן אספקה: 14 ימי עסקים בהתאם למלאי , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אחריות: שנה 
  • אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית 
  • משלוח חינם, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
שנה חודשי אחריות
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

ה-ProFXv3+ מבית Mackie הוא מיקסר אנלוגי מקצועי וממשק אודיו USB-C עם שיפורים עוצמתיים עבור הקלטות וסטרימינג לייב באיכות אולפן. תפסו את הביצועים שלכם עם פרה-אמפים Onyx ו-EQ על כל ערוץ, הוסיפו אודיו מהמחשב באמצעות loopback, הכניסו שיחות באמצעות ®Bluetooth ושפרו את הסאונד שלכם עם אפקטי GigFX+ משודרגים על מסך LCD צבעוני.

 

פרה-אמפ ONYX

עם עד 60dB של גיין ורעש עצמי נמוך במיוחד, מיקסר ה-ProFXv3+ מאפשר לכם להישמע טוב מתמיד. הקליטו פודקאסטים, הזרימו משחקי מחשב או הפיקו את הלהיט הבא – הכל עם אודיו נקי ושקוף במיוחד. הפרה-אמפים עטורי הפרסים ה-Onyx Mic מספקים חום אנלוגי כך שאתם נשמעים נהדר, לא משנה מה אתם עושים.

 

מנועי אפקטים GIGFX+

שפרו את הסאונד שלכם באמצעות אפקטי GigFX+ ברזולוציה גבוהה, עם 12 פריסטים שתוכלו לערוך ולשמור תוך כדי תנועה באמצעות מסך ה-LCD. בשילוב של החום של קונסולת הקלטה אנלוגית עם אפקטים דיגיטליים מדויקים, ה-ProFXxv3+ הוא מיקסר אידיאלי עבור אולפנים ביתיים ואירועי מוזיקה חיה כאחד.

 

כרטיס קול USB-C

תפסו את הסטרימינג או ההופעות שלכם באיכות טהורה של 24bit / 192 kHz עם כרטיס הקול המובנה 2×4 USB-C, עם שלושה מצבי הקלטה: סטנדרטי עבור המיקס המלא עם האפקטים, Loopback כדי לכלול אודיו מהמחשב עם האות מהמיקסר עבור סטרימינג, וממשק להקלטת ערוצים 1-2 ללא אפקטים.

 

הוסיפו שיחות טלפון ובקינג טראקס

השתמש בערוץ ה-®Bluetooth הייעודי כדי לשלוח ולקבל אודיו ממכשירים כמו סמארטפונים וטאבלטים. עבור פודקאסטים, זו דרך קלה להכניס שיחות טלפון. עבור מוזיקאים ומבצעים, זו האפשרות הקלה ביותר להזרמת מוזיקה חיצונית ובקינג טראקס.

 

~​ no-lazy

יורדים לאילת בקרוב?
בצעו את ההזמנה לפני הגעתכם לאילת והמוצרים יחכו לכם בסניף!
בחרו מוצרים וסמנו את האפשרות של "איסוף באילת" בעגלת הקניות.
בסיום ההזמנה, מלאו את פרטי הכרטיס האשראי כאמצעי ביטחון בלבד. תשלום העסקה מתבצע באילת
* בהתאם למלאי הזמין