0 מוצרים
סה"כ

סדרת Roland Boutique

Roland
Roland Boutique
זמן אספקה: 14 ימי עסקים בהתאם למלאי , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית 
  • איסוף עצמי - אשדוד (בתיאום מראש בלבד), קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

 

 

Roland Boutique היא סדרת Limited Edition של סינטיסייזרים אגדיים בגרסת מודול קומפקטי

 

למוצרים מסדרת Roland Boutique הקליקו כאן

 

 

כל הסינטיסייזרים בסדרה נשמעים מדהים בזכות טכנולוגיית ה- Circuit Analog Behavior. טכנולוגייה זו מסוגלת לדמות במדוייק את ההתנהגות של רכיבים אנאלוגיים ולשחזר אותה במעגל דיגיטלי.

זוהי לא הפעם הראשונה שרולנד משתמשת בטכנולוגיית ה-ACB, למעשה הסינטיסייזרים מסדרת Roland AIRA היו הראשונים להפגין את היכולות של טכנולוגיה זו. רוצים ללמוד עוד על ACB? הקליקו כאן.

 

המקלדת K-25m הינה תוספת אופציונלית למודולים ומאפשרת חיבור מהיר של המודולים והפיכתם לתחנות נגינה להפקת מוסיקה תוך שניות. כמובן שאם ברשותכם מקלדת או משטח שליטה אחר תוכלו לחברו ישירות אל המודול. המקלדת מאפשרת כיוונון של גובה המודול לנוחות עבודה באולפן או בהופעה חיה.

 

 

התכנון והעיצוב של סדרת הבוטיק מתמקד במקסימום ניידות וקומפקטיות מבלי להתפשר על איכות הבנייה. פאנל מתכת קדמי שומר על הסינטיסייזרים מפני נזקי הדרך. בכדי למקסם את עניין הניידות המודולים ניתנים להפעלה ע"י סוללות AA רגילות או מתח USB מכל מחשב סטנדרטי. רמקול מובנה יאפשר לכם להנות מהסינטיסייזרים גם בדרכים. 

 

למרות הקומפקטיות Roland הצליחה לשמור על המודולים נוחים לשימוש כאשר כל הפרמטרים נמצאים על גבי הפאנל הקדמי לשליטה מהירה ונוחה בהופעה חיה. יתרה מכך, נוספו פרמטרים נוספים שלא היו בכלים המקוריים ומאפשרים לך שליטה רחבה יותר בעיצוב סאונד הסינטיסייזר.

 

למה להסתפק באחד?

 

ניתן לשרשר שני מודולים באותו הדגם בכדי להכפיל את מספר ה Voices ע"י שימוש במצב Chain Mode. פונקציה מדהימה ליצירת סאונד פד מדהים.

 

מתחברים למחשב

 

כל הדגמים מסדרת Roland Boutique מאפשרים חיבור ישיר אל המחשב ועובדים כממשק אודיו (כרטיס קול) באיכות 24bit, 44.1kHz. ניתן להקליט את הסאונד של הסינטיסייזר ישירות למחשב דרך חיבור USB סטנדרטי או לגבות את התכנים המובנים ב Sequencer ו-Patch.

 

 

~​ no-lazy

יורדים לאילת בקרוב?
בצעו את ההזמנה לפני הגעתכם לאילת והמוצרים יחכו לכם בסניף!
בחרו מוצרים וסמנו את האפשרות של "איסוף באילת" בעגלת הקניות.
בסיום ההזמנה, מלאו את פרטי הכרטיס האשראי כאמצעי ביטחון בלבד. תשלום העסקה מתבצע באילת
* בהתאם למלאי הזמין