0 מוצרים
סה"כ

מיקרופון קונדנסר לאולפן Universal Audio SC-1

מיקרופון קונדנסר אולפני מקצועי כולל תוכנה למידול מיקרופונים מבית Universal Audio
Universal Audio
44-MICUASC1
  מחיר באילת 2,045 ₪
מחיר: 2,393 ₪
משלוח חינם
משלוח חינם: 0 ₪
אחריות: שנה
זמן אספקה: 14 ימי עסקים בהתאם למלאי , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אחריות: שנה 
  • אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית 
  • משלוח חינם, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
שנה חודשי אחריות
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

 

ה-SC-1 הוא מיקרופון קונדנסר מקצועי עם דיאפרגמה גדולה מבית Universal Audio לשימושי אולפן מגוונים, אשר תוכנן בכדי ללכוד את האות המוקלט עם תחום דינמי גדול במיוחד, רעש עצמי מינימלי וללא דיסטורשן.

למיקרופון פותחה התוכנה היעודית Hemisphere שעושה אותו ורסטילי עוד יותר על ידי מידול מדויק של מיקרופונים נחשקים ויוקרתיים מה-60 שנים האחרונות. 
שילוב של המיקרופון SC-1 ותוכנת ה-Hemisphere יגרום לכך שהקלטת שירה וכלי נגינה ישמעו בסטנדרט המקצועי ביותר ועם אופי וטונאליות אותנטית, כמו בשימוש במיקרופונים המקוריים שאותם התוכנה ממדלת בהצלחה גדולה. 

 

הקלטה מקצועית של קולות וכלי נגינה 

ה-SC-1 תוכנן במיוחד להיטיב ולהיות הפתרון המושלם להקלטת קולות, גיטרות אקוסטיות, מיתרים ואפילו מגברי גיטרה עוצמתיים תודות לקפסולה ולמעגל חשמלי שתוכננו בכדי לעמוד בעומסי SPL גבוהים במיוחד. 

המעגל החשמלי הדיסקרטי ששולב בו מבטיח תגובה אולטרה-שטוחה לאורך כל טווח התדרים והתחום הדינאמי הגבוה של המיקרופון מבטיח הקלטה נקייה מדיסטורשן בתדרים הגבוהים והנמוכים המספק הקלטה נקיה, חלקה ואיכותית בכל פעם ומכל מקור צליל, עוצמתי או חלש. 


תוכנת ה- Hemisphere – מידול מיקרופונים בקלות

מבוסס על אותה הטכנולוגיה המהפכנית מסדרת SPHERE של UA, תוכנת ה-Hemisphere המצורפת חינם למיקרופון SC-1, מאפשרת לנו להקליט כאילו היינו בעלים של ארון מיקרופונים יוקרתיים (חלקם עולים מעל 50,000 ש"ח בשוק וחלקם אינם מיוצרים עוד או נדירים במיוחד), עם מידול אותנטי ומהימן של מיקרופונים מיצרנים כגון Nuemann ,Sony ,AKG – כל זאת בזמן אמת(!) עבור כל DAW  בMAC/PC ו/או עבור סדרת Apollo (התוסף לסדרת Apollo זמין החל מנובמבר 2023).

ה- Hemisphere מצורף בשתי גרסאות – האחת רצה Native (על כוח העיבוד של המחשב) והשניה נעזרת בכוח העיבוד של UAD/Apollo על פי בחירת המשתמש. כך שהמיקרופון הזה יתאים גם למי שאינו משתמש בממשקי / מאיצי DSP מבית Universal Audio. בדומה ל Sphere, ניתן לעצב ולשנות את אופי ההקלטה במהלך וגם לאחר ההקלטה. 

 

שנים רבות של עבודה והנאה

בניה באיכות חסרת פשרות, עיצוב מודרני ותכנון קפדני, מבטיחות עמידות גבוהה ועבודה רצופה של שנים רבות עם המיקרופון SC-1, כמו שרק Universal Audio יודעים להבטיח. 

 

מאפיינים עיקריים

● מיקרופון קונדנסר אולפני מקצועי עם דיאפרגמה גדולה, מעגל חשמלי דיסקרטי שמציג תגובה שטוחה לחלוטין (flat response), רעש עצמי מינימלי ותחום דינאמי גבוה במיוחד. 

● צליל נקי, ברור, חלק וברזולוציה גבוהה. 

● איכות בניה גבוהה ועמידות לשנים רבות של עבודה עם המיקרופון באולפן ובכל מקום. 

● תוכנת ה-Hemisphere המהפכנית אשר מעניקה את הסאונד של המיקרופונים הנחשקים ביותר בכל הזמנים – במיקרופון אחד. מודלים מבית Nueman ,AKG ,Sony ועוד.. 

● ניתן לעצב את הצליל של ההקלטות על ידי פרמטרים כגון Filter, אפקט קירבה (Proximity), ושינוי זוית ההקלטה יחסית למקור (Axis) גם בזמן אמת ואפילו לאחר שהתפקיד כבר הוקלט. 

~​ no-lazy

יורדים לאילת בקרוב?
בצעו את ההזמנה לפני הגעתכם לאילת והמוצרים יחכו לכם בסניף!
בחרו מוצרים וסמנו את האפשרות של "איסוף באילת" בעגלת הקניות.
בסיום ההזמנה, מלאו את פרטי הכרטיס האשראי כאמצעי ביטחון בלבד. תשלום העסקה מתבצע באילת
* בהתאם למלאי הזמין