0 מוצרים
סה"כ

Allen & Heath CQ-20B

מיקסר נייד וקומפקטי עם WI-FI ואפקטים מובנים להגברת אירועים, חדרי מוסיקה, אולפני הקלטות ועוד, מבית Allen & Heath
Allen & Heath
40-CQ20B
  מחיר באילת 4,548 ₪
מחיר: 5,322 ₪
משלוח חינם
משלוח חינם: 0 ₪
אחריות: שנה
זמן אספקה: 14 ימי עסקים בהתאם למלאי , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אחריות: שנה 
  • אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית 
  • משלוח חינם, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
שנה חודשי אחריות
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מומלץ לקנות יחד

מחיר החבילה: 5,973 ₪

Allen & Heath CQ-20B + Allen & Heath CQ-20B Soft Case =
Allen & Heath CQ-20B מחיר 5,322 ₪ Allen & Heath CQ-20B Soft Case מחיר 651 ₪

מידע נוסף

לעבוד חכם יותר, מהיר יותר ולהישמע טוב הרבה יותר.

סדרת המיקסרים החדשה CQ מכילה את אותם מעבדי צליל, אותן תכונות מתקדמות, חלק מאותם אפקטים מצוינים וכלי המיקס המהפכניים מהסדרות היוקרתיות ביותר של ALLEN & HEATH – ואורזת הכל במארז קומפקטי, נייד, מעוצב באופן ייחודי ומשתלם במיוחד.

 

 

תוכנן לחיים שלמים וארוכים על הבמה -המיקסר CQ-20B הוא המודל הגדול ביותר בסדרה ומאפשר שליטה אלחוטית מובנית על ידי אפקליציה יעודית.

 

מהיר יותר או עמוק יותר – בחרו את דרך העבודה המועדפת עליכם.

כל ערוץ כניסה במיקסרים מסדרת CQ, מאפשר לך בחירה בין שני מצבי עבודה:

Quick Channels – “מצב מהיר” המאפשר עבודה ממוקדת יותר (כזאת שמכילה את הפרמטרים ההכרחיים ביותר עבור מקור הצליל) – תוכנן במיוחד עבור זרימת עבודה מהירה וניתן לשנות את כל מעבדי האות על כל ערוץ בלחיצת כפתור בודדה.

במידה ואנחנו דורשים שליטה טוטאלית ומקסימלית – נעבור למצב העבודה השני – Complete Channels – לשליטה מתקדמת ועמוקה יותר בכל הפרמטרים של כל מעבד אות.


Gain Assistant – עוזר אישי אוטומטי – לקביעת עוצמה אידיאלית לכניסות של המיקסר.

קביעת עוצמת הכניסה עבור המיקרופונים וכלי הנגינה בכל ערוץ אף פעם לא היתה המשימה המרגשת ביותר והיא בדרך כלל גוזלת זמן יקר ובמיוחד כשמספר ערוצים נכנסים בו זמנית אל המיקסר גבוה ויש לקבוע בדייקנות את עוצמת הכניסה בכדי להמנע מעיוותים ודיסטורשן ברמת הכניסה.

תכונה עוצמתית אוטומטית מובנית במיקסרים מסדרת ה-CQ, ה-GAIN ASSISTANT קובעת את עוצמת הכניסה האופטימלית עבור כל ערוץ בנפרד (אחד או יותר) באופן אוטומטי, וממשיכה לנטר את עוצמת הכניסה לאורך כל הסשן בכדי למנוע הפתעות ועיוותים שנוצרים מעוצמת כניסה גבוהה מידי (כגון דיסטורשן).

 

פידבקים ושריקות?? שלום ולא להתראות!

המיקסרים מסדרת CQ מכילים תכונות אוטומטיות מובנות אשר מזהות מבעוד מעוד פידבקים ועוזרים למנוע אותם על ידי הנחתת תדרים סוררים הגורמים לפידבקים – עד 16(!) פילטרים שעובדים בזמן אמת על כל יציאה במיקסר בנפרד(!), כך שתוכלו למקסס עם ביטחון מקסימלי ולשכוח מפידבקים עבור כל אחד מהמוניטורים שלכם המפוזרים בבמה / חלל.

 

 

איכות צליל קצה עליון

המיקסרים מסדרת CQ – מכילים את אותה טכנולוגיית עיבוד צליל מתקדמת מהסדרות העליונות של A&H בכדי להעניק לך את אותה חווית צליל מדהימה שיכולנו לקבל עד היום רק ממיקסרים דיגיטליים שעולים עשרות מונים יותר.

מעבדים דיגיטליים באיכות קצה, אשר עובדים ברזולוציה על של 96 קילוהרץ, יחד עם מעבדי אפקטים ברמה אולפנית וחבילת אפקטים ייחודית – כל אלו מציגים רף חדש עבור מיקסרים קומפקטיים ברמות המחיר האלו, ומוכיחים מה מיקסרים קומפטיים יכולים לעשות.

 

 

מעבדי אפקטים אולפניים מובנים

ה-CQ מציעים חבילת אפקטים באיכות גבוהה במיוחד, אך עם זאת מאפשרת תפעול ידידותי ופשוט עבור אפקטים יום יומיים כגון REVERB ,DELAY וכן אפקטים מודולשיין עם תאימות מרבית ופריסטים מובנים עבור שירה וכלי נגינה ואפליקציות נפוצות.

כמו כן, תכונה אוטומטית נוספת היא ה-FX ASSIST TOOL

זוהי פונקציה אשר מאפשרת לעצב במיוחד את האפקטים – תמיד ביחס לאות הנכנס למיקסר בכדי שלמיקס שלנו יהיו אפקטים שתורמים לו ומקדמים אותו, אבל לא באופן שיטביע את המיקס באפקט באופן שאינו מקצועי.

 

תהיו בשליטה!

ה-CQ-20B מאפשר לנו את השליטה המקסימלית שאנחנו זקוקים לה באופן מהיר וידידותי למשתמש.


המיקסר מצויד ב-wi-fi מובנה (אין צורך בחיבור ראוטר נוסף), כך שניתן להוריד חינם את תוכנת השליטה במיקסר CQ-APP ולשלוט במיקסר במלואו (בטאבלטים) עם תוכנה יעודית שפותחה על ידי מהנדסי החברה מכל מקום בעת האירוע, גם במרחק מהמיקסר הדיגיטלי.

 

עזבו את הראוטר שלכם במנוחה!

המיקסר CQ-20B מצויד בשבב WI-FI מובנה, עם חיבוריות כפולה, כך שאין צורך לסמוך על הראוטר או בכלל להוציאו מפתח הבית בכדי לשלוט מהמיקסר מרחוק, רק חברו את ה-CQ-20B לחיבור WI-FI והתחילו לשלוט במיקסר באירוע, גם ממרחק רב ממנו.

 

 

הקלטה ונגינה בכל מקום שתהיו.

סדרת המיקסרים CQ מאפשרת לנו להקליט הקלטות מרובות ערוצים (MULTI TRACK) וכן לנגן פלייבק בכדי שתהיה נוחות מקסימלית ללא צורך במחשב או אביזרים נוספים – דרך כניסת ה-SD CARD בשימוש בכרטיסי זיכרון סטנדרטיים. הן הקלטה והן נגינה מה-SD CARD מתאפשרות.

כמו כן , המיקסר מצוייד בחיבור USB B לחיבור ישירות למחשב אשר מאפשר להקליט את כל ערוצי המיקסר (הקלטה רב ערוצית אמיתית) למחשבי MAC/PC למי שמעדיף לעבוד עם תוכנות הקלטה כגון PROTOOLS/CUBASE/ABLETON/STUDIO ONE ועוד..

בנוסף, יש אפשרות להקליט את המיקס (סטריאופוני) על כניסת ה-disk on key בחיבור של דיסק און קי ישירות למיקסר ללא צורך באביזרים ו/או מוצרים נוספים.

 

השארו מחוברים , תמיד!

CQ-20B מציע לך את כל החיבוריות שתצטרך בכדי להגביר/להקליט 20 ערוצי כניסה משולבים מיקרופון/ליין – אשר מחולקים כך: 8 ערוצים בחיבורי XLR עבור כניסות מיקרופון / DI ועוד 8 ערוצים משולבים (קומבו) עבור כניסות XLR/TRS פלוס 4 כניסות בחיבור 1/4 אינץ’ מסורתי.

היציאות במיקסר הינן – זוג XLR (עבור MAIN OUT) ועוד 6 יציאות XLR מאוזנות עבור מוניטורים – כל זה מספיק עבור להקה שלמה!

 

דיבור פשוט!

פונקציה מהפכנית נוספת שמציע המיקסר הזה – AMM והיא פותחה במיוחד עבור זיהוי דיבור וקול אנושי. הפונקציה הזו מאפשרת להפחית באופן מהותי את רעשי הרקע והסביבה הנקלטים במיקסר ולהפריד כמעט לחלוטין את הקול האנושי מבלי לנקוף אצבע – כך שהתוצאה המתקבלת היא קול נקי יותר, קרוב יותר וכמעט ללא הפרעות.

ה-AMM מובנה בכל הכניסות של המיקסר מה שהופך את המיקסר הזה למושלם עבור חדרי ישיבות והתקנות, פודקאסטים, תיאטראות ואולמות אשר לא זקוקים לכמות כניסות ויציאות גדולה יותר.

 

מאפיינים עיקריים


סה"כ 20 כניסות אנלוגיות – הכוללות: 8 כניסות XLR עם פרה אמפ מובנה, 8 כניסות XLR/TRS עם פרה אמפ מובנה, 4 כניסות TRS

סה"כ 8 יציאות – הכוללות: 8 יציאות בחיבור XLR 

הקלטה: ממשק USB/SD CARD 24X22, ממשק USB על גבי דיסק און קי 2X2

נגינה ופלייבק: ממשק BLUETOOTH אודיו מובנה, ממשק USB/SD CARD, דיסק און קי

אפקטים: 4 מנועי אפקטים נפרדים 

• חיבור של שני פוט סוויץ’, יציאת אוזניות חזקה במיוחד.

•  WIFI 2.4GHZ/5GHZ דואלי מובנה.

~​ no-lazy

יורדים לאילת בקרוב?
בצעו את ההזמנה לפני הגעתכם לאילת והמוצרים יחכו לכם בסניף!
בחרו מוצרים וסמנו את האפשרות של "איסוף באילת" בעגלת הקניות.
בסיום ההזמנה, מלאו את פרטי הכרטיס האשראי כאמצעי ביטחון בלבד. תשלום העסקה מתבצע באילת
* בהתאם למלאי הזמין