0 מוצרים
סה"כ

מולטי אפקט HeadRush Prime

מולטי אפקט רצפתי עם סאונד מדהים, תצוגת Touch ויכולות Modeling מתקדמות מבית HeadRush
HeadRush
52-HRPRIME
  מחיר רגיל: 6,226 ₪   מחיר באילת 4,655 ₪
מחיר: 5,447 ₪
משלוח חינם
משלוח חינם: 0 ₪
אחריות: שנה
זמן אספקה: 14 ימי עסקים בהתאם למלאי , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אחריות: שנה 
  • אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית 
  • משלוח חינם, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
שנה חודשי אחריות
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

 

עם מעבד מתקדם מרובה ליבות, ספרייה ענקית של אמולציות של אפקטי גיטרה, פרה-אמפים, קבינות ומיקרופונים, בנוסף ללופר איכותי ביותר וחבילה מלאה של אפקטים ווקאליים, ה-HeadRush® Prime הוא ה-floorboard FX processor החזק, הוורסטילי ובעל הסאונד המציאותי ביותר אי פעם.

 

סאונד גיטרה / ווקאלס מושלם במרחק נגיעה

בלב ה-HeadRush Prime עומד מסך המגע בגודל 7 אינץ’ וממשק משתמש אינטואיטיבי המותאם למוזיקאים – ממש תוכלו פשוט לגעת במסך וליצור ולערוך באופן מיידי ופשוט גיטרה, בס ווקאלס במהירות ודיוק מדהימים. כל מה שקשור ב-HeadRush Prime נועד להפוך את הכל לפשוט, מהיר ואינטואיטיבי.

 

שיבוטי מגבר ופדאלים

ה-HeadRush Prime כולל טכנולוגיית שיבוט מדהימה המאפשרת לכם להרחיב משמעותית את ספריית המגברים והאפקטים שלכם באמצעות ציוד אמיתי. ה-HeadRush Amp Cloner לוכד במדויק את הסאונד, הדינמיקה, והכי חשוב, התחושה, של מגברי בוטיק, וינטג’ ומודרניים האהובים עליכם, פרה-אמפים, פדלי דיסטורשן, פדלי אוברדרייב ואפילו פדלי fuzz.

בשביל להשתמש ב-HeadRush Amp Cloner פשוט חברו את מכשיר היעד שלכם ל-HeadRush Prime ובצעו את ההנחיות הקלות המוצגות על המסך. לאחר השלמת תהליך השיבוט, אתם יכולים לבצע התאמות גמישות כגון הסרת סאונד קבינת הרמקולים משיבוט המגבר, כך שתוכל להשתמש בשיבוט שלכם עם קבינות רמוקלים אחרות.

 

אפקטים וואקליים ו-Antares Auto-Tune®

ה-HeadRush Prime כולל חבילה מלאה של אפקטים ווקאליים מעולים וקלים לשימוש כולל את ה-Antares Auto-Tune®. ה- Antares Auto-Tune הוא הסטנדרט בתעשייה כשמדובר בתיקון גובה הקול בשל יכולתו לתקן תווים בצורה טבעית. הוא יכול לשמש גם כאפקט ייחודי, כפי שנשמע באינספור להיטים קלאסיים ומודרניים. בשימוש בשילוב עם אפקטים ווקאליים איכותיים אחרים של Prime כגון Vocal Harmony, Doubler, Distortion, Delay ו-Reverb, מעולם לא היה קל יותר לייצר סאונד ווקאלי מלוטש באיכות אולפן בסביבה חיה.

 

ספרייה שלמה של אפקטים, שיבוטים ועוד!

ה-HeadRush Prime כולל ספרייה הולכת ומתרחבת של אמולציות של אפקטי גיטרה, מגברים, קבינות רמקולים ומיקרופונים, בנוסף לשיבוטי מגבר, כמו גם חבילה מלאה של אפקטים ווקאליים (כולל Antares Auto-Tune® הסטנדרטי בתעשייה)! אלו הן אמולציות מובחרות של ציוד הגיטרה והאולפן האהובים ביותר עם דיוק חסר תקדים ותגובה דינמית טבעית שתשאיר אתכם עם פה פתוח. ספרייה זו מורחבת על בסיס קבוע באמצעות עדכוני firmware (זמינים באמצעות חיבור Wi-Fi מובנה, או חיבור USB ל-Mac/PC) המוסיפים תכונות חדשות על סמך בקשות ומשוב של המשתמשים.

 

למדו שירים וסולואים חדשים מהר יותר עם כלי התרגול המובנים

ה-HeadRush Prime הוא מעבד ה-FX הראשון בעולם עם יכולת לטעון שירים ישירות מה-Dropbox דרך Wi-Fi עבור תרגול או כדי ללמוד שירים חדשים מהר יותר. ברגע ששיר נטען, אתם יכולים לעשות לופ ולהאט קטעים מסובכים, כמו גם לשנות את גובה הצליל למעלה או למטה בחצאי טונים כדי ללמוד במהירות שירים בסולמות חדשים. ה-Prime יכול גם להתחבר ולהשמיע אודיו מכל מכשיר נייד התומך ב-Bluetooth, מה שפותח אתכם לשימוש בהרבה שירותי סטרימינג ושיעורים דיגיטליים. בין אם אתם עובדים על שיעתוק סולו הגיטרה המועדף עליכם, מרחיבים את הידע שלכם על הרמוניה, או סתם מנסים ללמוד קאבר של שיר להופעה הבאה שלכם, ב-HeadRush Prime יש את כל מה שאתם צריכים כדי לבצע את העבודה במהירות ובנוחות.

 

לופר מדהים עם יכולות שמירה וסנכרון MIDI

ה-HeadRush Prime כולל לופר מובנה איכותי בו אתם יכולים להשתמש כדי לעשות שכבות של לופים במהלך הופעות חיות או להשתמש בו ככלי לכתיבת שירים כאשר ההשראה מכה. לכל לופ יש אורך מקסימלי של 5 דקות וסך הכל למכשיר יש יכולת להחזיק עד 20 דקות של אודיו בשכבות בכל פעם! כשתסיימו, תוכלו לשמור את הלופים שלכם כקובצי WAV ולייצא אותם ל-Mac/PC שלכם דרך USB לשיתוף עם העולם. אתם יכולים גם לייבא קבצי WAV כדי להשתמש בלופר כנגן בקינג טראקס, ותוכלו לסנכרן את הלופר בקלות להתקני MIDI חיצוניים כגון מכונות תופים.

 

כרטיס קול מובנה עבור הקלטה ו-Reamping

חיבור ה-USB של ה-HeadRush Prime פותח את הדלת לעולם שלם של הקלטה ישירות למחשב. כאשר ה-HeadRush Prime מחובר למחשב שלכם, אתם יכולים לבחור להשתמש בו ככרטיס קול של 24-bit 96 kHz! כשאתם בוחר באפשרות ה-reamp אתם יכולים להוסיף את הסאונד של מגבר לאות שמע שהוקלט מראש – במקרה זה, שליחת אודיו מה-DAW שלכם דרך ה-HeadRush Pedalboard ולאחר מכן הקלטתו חזרה ל-DAW שלכם. מקצועני הקלטות ברחבי העולם יודעים ש-reamping חוסך זמן יקר באולפן, וה-HeadRush Prime הופך את התהליך הזה לקל מתמיד.

 

כל החיבורים שאי פעם תצטרכו

ה-HeadRush Prime נטמע בצורה חלקה בסט-אפ הנוכחי שלכם עם כל החיבורים שאתם צריכים כדי להתמודד עם כל מצב. הפאנל האחורי של ה-Prime עמוס בכניסות ויציאות, כולל כניסת ¼ אינץ’ לגיטרות, כניסת Combo XLR+¼ אינץ’ עם מתח 48V phantom הניתן לכיבוי עבור מיקרופונים, (2) יציאות XLR עם ground lift ניתנת להחלפה, (2) יציאות TRS ¼ אינץ’ הניתנות להחלפה בין רמת amp או line, פלט אוזניות בגודל ? אינץ’ וחיבורי כניסה ויציאה של 5-Pin MIDI.

ה-Prime כולל גם לולאת FX סטריאו בגודל ¼ אינץ’ מובנית כדי לשלב פדלים וציוד חיצוני בכל נקודה בשרשרת האותות שלכם, מה שמאפשר שילוב מתקדם בסט-אפ שלכם באמצעות שיטת ארבעת הכבלים. בנוסף לקישוריות האודיו של ה-Wi-Fi וה-Bluetooth, ה-Prime כולל גם כניסת USB-A לייבוא/ייצוא קבצים ישירות מ/אל כונן USB, כמו גם חיבור בקרי USB-MIDI חיצוניים. ה-HeadRush Prime מאחד את כל הציוד הקיים שלכם תוך פתיחת עולם של אפשרויות סאונד חדשות ומרגשות!

 

~​ no-lazy
//

יורדים לאילת בקרוב?
בצעו את ההזמנה לפני הגעתכם לאילת והמוצרים יחכו לכם בסניף!
בחרו מוצרים וסמנו את האפשרות של "איסוף באילת" בעגלת הקניות.
בסיום ההזמנה, מלאו את פרטי הכרטיס האשראי כאמצעי ביטחון בלבד. תשלום העסקה מתבצע באילת
* בהתאם למלאי הזמין