0 מוצרים
סה"כ

חבילת מיקרופון ואביזרים Rode NT1 5th

דור 5 של מיקרופון הקונדנסר המהפכני NT1 כולל ערכת אביזרים איכותית מבית Rode
Rode
07-NT1GEN5-BK
  מחיר רגיל: 1,413 ₪   מחיר באילת 1,056 ₪
מחיר: 1,236 ₪
משלוח חינם
משלוח חינם: 0 ₪
אחריות: רישום באתר RØDE מקנה 10 שנים
זמן אספקה: 14 ימי עסקים בהתאם למלאי , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אחריות: רישום באתר RØDE מקנה 10 שנים 
  • אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית 
  • משלוח חינם, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
רישום באתר RØDE מקנה 10 שנים חודשי אחריות
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

צבעי המוצר

  • 395943c2b5cfcf1ea4e36379f892492b
  • B1eb3754188890baf65b73552fdfc92b

מידע נוסף

 

קונדנסר אולפני מהפכני הממזג את סאונד ה-RØDE NT1 האייקוני עם טכנולוגיה חדישה!

עם למעלה משישה מיליון יחידות שנמכרו, ה-NT1 הוא מיקרופון האולפן הפופולרי ביותר בעולם. מאז יציאתו לפני יותר מ-30 שנה, המיקרופון עבר מספר טרנספורמציות, כולל ה-NT1-A האגדי וה-NT1 4th gen, אשר שניהם משמשים כיום אינספור יוצרים.

ה-NT1 5th generation הוא האבולוציה המשמעותית ביותר עד כה, בעודו רותם את איכות הסאונד האיקונית והביצועים המדהימים שהפכו את הדורות הקודמים למצליחים כל כך תוך הצגת טכנולוגיה חדישה, כולל יציאת ה-Dual Connect פורצת הדרך של RØDE המאפשרת חיבור XLR כמו גם חיבור USB, אאוטפוט 32bit float דיגיטלי שאינו מגיע לקליפינג, עיבוד אותות דיגיטלי מתקדם ועוד הרבה יותר. שילוב מושלם של מסורת וחדשנות, זהו מיקרופון האולפן האולטימטיבי!

 

מיקרופון האולפן הפופולרי בעולם

ה-NT1, אשר הוצג לראשונה בשנת 1991, היה מיקרופון הבכורה של RØDE – הראשון בסדרה ארוכה של מוצרים שעיצבו מחדש את האופן שבו יוצרים בכל תחום לוכדים אודיו. הוא שוחרר בתקופה שבה התקדמות חדשה בטכנולוגיה הפכה את אפשרות ההקלטה לנגישה יותר מאי פעם, והוא נעשה להצלחה מיידית והפך במהרה למיקרופון הנפוץ עבור דור חדש של מוזיקאים עצמאיים וטכנאי סאונד מקצועיים כאחד. במהלך שלושת העשורים האחרונים, הוא המשיך להיות הקונדנסר האולפני האהוב ביותר והנמכר ביותר בעולם, זאת בשל הסאונד החם והקלאסי שלו והוורסטיליות המדהימה שהוא מאפשר.

ה-NT1 5th Gen הינו מיקרופון קונדנסר בעל דיאפרגמה גדולה המספק ביצועים יוצאי דופן במגוון רחב של שימושים אולפניים. הוא כולל את קפסולת ה-HF6 המדהימה של RØDE – אשר הוצגה לראשונה בדור הרביעי של ה-NT1 – המספקת טרבל נוצץ, מידס מפורטים ובס עשיר שגורם לכל מקור צליל לזרוח. יש למיקרופון תבנית קוטבית קרדיואידית הדוקה, תגובת תדרים חלקה ורגישות גבוהה, מה שמספק ורסטיליות מדהימה, כלומר הוא מושלם לכל הקלטה שהיא, החל משירה ודיבור ועד גיטרה אקוסטית וחשמלית, תופים וכלי הקשה, פסנתר ועוד. מעגלים משופרים מספקים רעש עצמי נמוך להפליא של 4dBA, מה שהופך אותו למיקרופון הקונדנסר השקט ביותר בעולם, והוא כולל יכולות התמודדות עם רמות SPL גבוהות עבור גמישות מרבית באולפן. המאפיינים הללו לבדם הופכים את ה-NT1 דור 5 למיקרופון ברמה עולמית, אבל זו רק ההתחלה.

 

חיבוריות מדהימה

במשך למעלה מ-50 שנה, חיבור ה-XLR נותר כמעט ללא שינוי – עד כה. ה-NT1 5th gen כולל את יציאת ה-Dual Connect פורצת הדרך של RØDE, המציעה קישוריות XLR ו-USB באותו ה-housing. זה מאפשר למשתמשים להתחבר לכרטיס קול, מיקסר, קונסולה או ציוד שמע אחר באמצעות XLR עבור זרימת עבודה אנלוגית מסורתית או ישירות למחשב באמצעות USB עבור הקלטה פשוטה ומהירה.

בעת שימוש באאוטפוט האנלוגי, ה-NT1 5th gen מספק בדיוק את אותו הסאונד העשיר והחם שה-NT1 כל כך ידוע בזכותו. בעת שימוש באאוטפוט הדיגיטלי, מאפיינים קוליים אלו נשמרים, אך עם תוספת הנוחות והוורסטיליות של קישוריות USB ישירה. המיקרופון הזה כולל ממשק שמע מקצועי מובנה, מה שמאפשר שימור נאמן של האודיו הראשוני של המיקרופון, אך גם מציע מגוון תכונות חדשניות ביותר כדי לשפר עוד יותר את הסאונד שלכם.

 

המיקרופון שלא מגיע לקליפינג

ה-NT1 5th gen הינו המיקרופון הראשון בעולם הכולל אאוטפוט דיגיטלי 32bit float. פורמט האודיו המהפכני הזה לוכד את כל הטווח הדינמי של המיקרופון תוך שהוא מאפשר למשתמשים שמקליטים ב-DAW להתאים את האודיו שלהם לרמה האופטימלית לאחר ההקלטה. המשמעות היא שמשתמשים יכולים להקליט כל דבר, החל מלחש ועד צרחה מבלי לדאוג להגדיר את הגיין שלהם בצורה נכונה מראש וללא סיכוי שהאות שלהם יגיע לקליפינג.

 

סאונד קלאסי בשילוב עם חדשנות שיא

האאוטפוט הדיגיטלי של ה-NT1 5th gen כולל גם את ה-Revolution PreampTM של RØDE בעל רעש נמוך במיוחד וגיין גבוה. הוא גם כולל המרה אנלוגית-דיגיטלית ברזולוציה גבוהה במיוחד (עד 192kHz) עבור צלילות קולית אולטימטיבית. DSP עוצמתי מובנה מאפשר למשתמשים להחיל עיבוד אודיו ®APHEX מתקדם על ההקלטות שלהם, כולל קומפרסור, נויז גייט, פילטר היי-פס דו שלבי, ואפקטים Aural ExciterTM ו-Big BottomTM אגדיים. עם נגישות דרך האפליקציות ההחינמיות הנלוות של RØDE ה-RØDE Central וה-RØDE Connect, ישנם שני מצבי עיבוד שונים זמינים: עורך VoxLabTM האינטואיטיבי עם קונטרולס פשוטים עבור Depth, Sparkle ו-Punch, מה שהופך אותו קל להפליא לשימוש, או עורך מתקדם, המציע שליטה פרטנית על כל פרמטר עבור עיבוד מדויק יותר.

משתמשים יכולים לחבר עד שמונה מיקרופוני NT1 5th gen למחשב יחיד לצורך הקלטה מרובת ערוצים, אפילו במערכות הפעלה של Windows באמצעות דרייבר ה-ASIO המותאם אישית של RØDE.

 

איכות RØDE אגדית

כדי להפוך את ההתקנה וההקלטה לפשוטים ככל האפשר, ה-NT1 5th gen מגיע עם שוק מאונט באיכות אולפן ופופ פילטר, כמו גם כבל XLR וכבל USB איכותיים. כל מיקרופון בנוי בסטנדרט הגבוה ביותר במתקנים החדישים של RØDE בסידני, אוסטרליה תוך שימוש ברכיבים איכותיים במיוחד. גוף המיקרופון מיוצר מאלומיניום עמיד, עם גימורים איכותיים עמידים במיוחד בפני שריטות.

 

מאפיינים עיקריים

• Large-diaphragm (1-inch) gold-sputtered condenser capsule 

 • Cardioid polar pattern 

• Extended frequency response 

• 32-bit float digital output  

• Dual Connect output – XLR and USB connectivity 

• Exceptionally low self-noise (4dBA)   

• High sensitivity and high SPL handling 

• Ultra-low-noise, high-gain Revolution Preamp™ 

 • High-resolution (192kHz) A/D conversion  

• On-board DSP for advanced APHEX® audio processing, including a compressor, noise gate, high-pass filter, and Aural Exciter™ and Big Bottom™ effects

• Studio-grade shock mount and pop filter, XLR and USB cables included

• Available in silver and black

• Designed and made in RØDE’s precision manufacturing facilities in Sydney, Australia

 

Box Contains:

 • NT1 5th Gen (Silver/Black)

• SM6 shock mount with pop filter

• 6m XLR Cable (Black/Red)

• SC29 3m USB-C to USB-C Cable

~​ no-lazy
//

יורדים לאילת בקרוב?
בצעו את ההזמנה לפני הגעתכם לאילת והמוצרים יחכו לכם בסניף!
בחרו מוצרים וסמנו את האפשרות של "איסוף באילת" בעגלת הקניות.
בסיום ההזמנה, מלאו את פרטי הכרטיס האשראי כאמצעי ביטחון בלבד. תשלום העסקה מתבצע באילת
* בהתאם למלאי הזמין