0 מוצרים
סה"כ

מיקרופון קונדנסר שפופרתי Warm Audio WA-CX12

מיקרופון קונדנסר שפופרתי בעל דיאפרגמה גדולה וריבוי מרקמי קליטה להקלטות אולפן איכותיות במיוחד מבית Warm Audio
Warm Audio
80-WACX12
  מחיר רגיל: 5,312 ₪   מחיר באילת 3,972 ₪
מחיר: 4,648 ₪
משלוח חינם
משלוח חינם: 0 ₪
אחריות: שנה
זמן אספקה: 14 ימי עסקים בהתאם למלאי , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אחריות: שנה 
  • אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית 
  • משלוח חינם, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
שנה חודשי אחריות
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

 

 

הכירו את ה-WACX12 מבית Warm Audio – רפליקה מדויקת של הקונדנסר מבוסס שפורפורות, הטבעי, המאוזן והמבוקש ביותר בכל הזמנים!

נדיר, יקר ולא בר השגה. עד עכשיו.

ה-WACX12 – הוא תעתיק מדויק להפליא של אחד המיקרופונים היוקרתיים, הנדירים, בעל הסאונד הטבעי והמאוזן ביותר בכל הזמנים – כזה הידוע בזכות הצליל החי שהוא מעניק והתדרים הגבוהים המתקתקים.
המיקרופון המקורי AKG C12 יוצר באוסטריה בין השנים 1953-1963 והיווה השראה לפיתוח של מיקרופונים רבים אחריו. למעשה, רק 2500 מיקרופונים כאלו יוצרו אז, ולכן הוא הפך לאחד המיקרופונים הנדירים והמבוקשים ביותר – כזה שיודע ללכוד את החלל ואת המקור באופן הטבעי, החם והמיוחד ביותר, ורסטילי להקלטות של מקורות צליל קרובים ורחוקים כאחד.

האומנים מהשורה הראשונה וכאלו המוכרים ביותר בכל הזמנים הקליטו על המיקרופון הנדיר הזה, וביניהם: החיפושיות, מייקל ג’קסון, אלניס מוריסט, טום פטי טיילור סוויפט, מריה קארי ועוד רבים רבים..

ביצירת המיקרופון WA-CX12 מבית WARM AUDIO לא עוגלו שום פינות. למעשה, זוהי רפליקה 1:1 של המיקרופון המקורי משנות ה-50 וה-60 של המאה הקודמת, כזה שנותן את אותו פרופיל בעל צליל פתוח, טבעי, מדויק ועמוס בפרטים פעם אחרי פעם והציג לעולם את הביצועים הגדולים בכל הזמנים.

 

רכיבים מעולים ללא פשרות.

ה-WARM CX12 הוא מיקרופון קונדנסר מבוסס מנורות עם רכיבי על, באיכות בניה יוצאת דופן, וכל יחידה שכזאת עוברת בחינה ובדיקה ידנית באוסטין טקסס, ארה"ב. המעגל עוצב כתעתיק נאמן למקור של המיקרופון המקורי שנבנה בין השנים 1953-1963.

כמו המיקרופון המקורי, גם ל-CX12 יש תגובה שטוחה עם דיפ קטן באזור ה-2KHZ והגבהה אופיינית באזור ה-5-10KHZ-.

בבסיס שרשרת הרכיבים נמצאת קפסולה C12 STYLE – שעשויה כולה ממתכת (BRASS), כזאת שנאמנה למעשה לתגובת התדרים ומרקמי הקליטה של המקור. הקפסולה מאפשרת למיקרופון להקליט ב-9 מרקמי קליטה שונים הכוללים את המרקמים הבסיסיים הנפוצים כגון CARDIOID ,OMNI וצורת 8 וכן עוד 6 מרקמי קליטה מתקדמים.

בבסיס הקפסולה המצוינת קיימת מנורת וואקום 12AY7 בכדי להעניק חום והרמוניות. בסוף המעגל המיקרופון משתמש בטרנספומר (שנאי), יציאת TAB funkenwerk (AMI) USA אשר מעניק למיקרופון צליל דינאמי, פתוח, נקי ומוציא את המקסימום האפשרי מהקפסולה ומשאר הרכיבים.

ה-WA-CX12 מכיל רכיבים אלקטרונים איכותיים במיוחד אשר נבחרו ידנית וצומצמו בו ההלחמות והרכיבים למינימום האפשרי כך שהמיקרופון יפיק רעש עצמי נמוך במיוחד אפילו ביחס למקור. כמו בכל מיקרופון של WARM, ניתן דגש מיוחד על איכות הרכיבים בכדי לאפשר שנים רבות של הנאה ועבודה עם המוצרים.


נאמן למסורת, נאמן לסאונד.

פרופיל הצליל שהוטמע ב-WACX12 ידוע ביכולתו ללכוד בצורה הטבעית ביותר את הפרטים והניואנסים הקטנים ביותר בצליל. המיקרופון תוכנן להעניק תגובת מיד-ריינג’ נקיה מודגשת וברורה ללא מיסוך ותדרים גבוהים חלקים ומודגשים (ללא כל עיוות או צרימה).

המיקרופון מושלם להקלטת קולות, שירה, פסנתר וחללים גדולים וקטנים כאחד – אך לא רק.

בהקלטת שירה – ההגבר הטבעי של המיקרופון בתדרים 5-10 קילוהרץ מעניק העשרה והדגשה של הקול האנושי אצל זמרים וזמרות רבים.

בהקלטת פסנתר – שימוש בשני מיקרופונים כזוג סטריאופוני על פסנתר כנף היא אחת הטכניקות המועדפות על טכנאי הקלטה ובכל העולם וזאת בשם התגובה השטוחה יחסית של המיקרופון עד לתדרים של 5000 הרץ וגם בשל ריבוי הפרטים ואיכות הקפסולה אשר מעניקה לפסנתר צליל זוהר במיוחד שאהוב על מפיקים רבים.

בהקלטת חללים – אם אתם רוצים להקליט את ההחזרים של החלל או מצילות או מגברי גיטרות ובס בחלל, שילוב של המיקרופון WA12CX (יחד עם המיקרופונים הקרובים למקור) יעניק צליל טבעי ו"חי" להקלטה וימצב את המגבר/סט תופים בחלל חי במיוחד.

 

רכיבי עילית, איכות בניה מדהימה, סאונד חלומי.

קפסולה – WA12-B-60V

קפסולה פרימיום סטייל 12CK, אשר תואמת לקפסולה המקורית של ה-C12 vintage. הקפסולה הזו למעשה לוכדת בדייקנות מרבית את הפרטים בתדרים בין 30 הרץ ל 20 קילו הרץ. 

עם תגובה שטוחה במיוחד (עד התדרים הגבוהים) הקפסולה הזו תלכוד ותקלוט את מקור הצליל שלכם בצורה הטבעית ביותר עם הגבהה נעימה בתדרים הגבוהים בכדי להעניק לצליל את הברק האולפני הרצוי.


AMI USA MADE OUTPUT TRANSFORMER

ההיסטוריה של הטרנספורמרים (שנאי יציאה) מבית TAB FUNKENWERK AMI ארוכת שנים כמו המסורת של ייצור ציוד אודיו אנלוגי איכותי בגרמניה.

הטרנספורמר הוא תוצרת ארה"ב, אשר בנוי עם למינציות מקור גרמניות שבנויות באותו הסטנדרט המקורי אשר פותח על ידי OLIVER ARCHUTהשנאי המיוחד ממקסם את היכולות ואת הסאונד אשר נלכד בקפסולה ונותן לו אופי טבעי, נעים ונאמן למיקרופונים האוסטריים.

 

הטוב בכל העולמות.

מנורות איכותיות אשר נבחרות ידנית, רכיבים איכותיים אשר נבחנים אחד אחד, בניה באיכות גבוהה, אקססוריס באיכות פרמיום – כבל תוצרת שוויץ וספק כוח אשר עובר בקרת איכות קפדנית בארה"ב, שוקמאונט מעוצב אשר נבנה במיוחד עבור המודל הזה.
כל מיקרופון נבחן באופן מדוקדק במפעל באוסטין טקסס, ארה"ב, על ידי טכנאים מקצועיים ומוסיקאים בכדי להעניק לך את איכות הסאונד המדהימה ביותר והנאה ממושכת מהמוצר המצוין הזה!

 

מאפיינים עיקריים

Technical Specifications

• Custom Edge Terminated, All-Brass Vintage CK12-Style Capsule
• Custom TAB-Funkenwerk (AMI) USA Output Transformer
• Premium 12AY7 Vacuum Tube
• Premium Capacitors
• Polar Patterns: 9 Patterns – Cardioid, Omnidirectional, Figure-8, + 6 additional mixed patterns
• Max SPL: 149dB
• Frequency Response: 30Hz-20kHz
• Output Impedance: 200 Ohms
• Signal-To-Noise Ratio: 73dB
EIN / Self-Noise: 22dBA
• Total Weight: 17 Lbs, Mic Only: 2lbs 7oz
• Mic Dimensions: 11 ?” x 2” (29.5cm x 5cm)
• Included Accessories: Custom Tweed Carrying Case, External IEC Grounded PSU, IEC Power Cable, Premium Gotham 5 Meter 7-Pin Tube Microphone Cable, Wood Microphone Box, Shockmount

~​ no-lazy

יורדים לאילת בקרוב?
בצעו את ההזמנה לפני הגעתכם לאילת והמוצרים יחכו לכם בסניף!
בחרו מוצרים וסמנו את האפשרות של "איסוף באילת" בעגלת הקניות.
בסיום ההזמנה, מלאו את פרטי הכרטיס האשראי כאמצעי ביטחון בלבד. תשלום העסקה מתבצע באילת
* בהתאם למלאי הזמין