0 מוצרים
סה"כ

מיקרופון קונדנסר לאולפן Warm Audio WA-47F

מיקרופון קונדנסר FET בעל דיאפרגמה גדולה, בנוי לעוצמת הקלטה גבוהה במיוחד להקלטות אולפן איכותיות מבית Warm Audio
Warm Audio
80-WA47F
  מחיר רגיל: 4,250 ₪   מחיר באילת 3,177 ₪
מחיר: 3,718 ₪
משלוח חינם
משלוח חינם: 0 ₪
אחריות: שנה
זמן אספקה: 14 ימי עסקים בהתאם למלאי , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אחריות: שנה 
  • אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית 
  • משלוח חינם, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
שנה חודשי אחריות
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

הנשק הסודי של האולפנים המקצועיים

ה-WA-47F מבית WARM AUDIO הינו תעתיק מדויק להפליא של המיקרופון שנחשב עד היום לנשק הסודי של האולפנים המקצועיים ברחבי העולם.

המיקרופון הזה יוצר לראשונה בגרמניה בשנת 1969 וצבר פופולריות רבה בקרב אולפני הקלטות בזכות תגובת התקף (transient) סופר מהירה, עמידות מפתיעה בעומסי צליל, עוצמות גבוהות במיוחד ושקיפות מירבית בהפקת צליל לאורך כל הספקטרום .

בהשוואה לאחיו מבוסס שפורפורות ואקום WA-47, ה-WA-47F אינו מבוסס מנורות אלא טרנספורמרים ו-FET ומכיל גבוהים נוצצים יותר ותגובת בס הדוקה יותר ואופי צליל אחר.

אמנים רבים כגון Dave Grohl ו-Daft Punk משתמשים במיקרופון הזה באופן קבוע באפליקציות כגון הקלטת בייס דראם, David Lee Roth ו-Michael Stipe השתמשו במיקרופון הזה להקלטת שירה באלבומים המצליחים ביותר שלהם והקלטות מגברי גיטרות בהפקות רבות הפך לדבר שבשגרה.


ה-WA-47F מציע את אותו פרופיל צליל של המיקרופון המקורי שעל בסיסו הוא שוכפל, כך שהמיקרופון הזה הולך להיות סוס העבודה הבא בארון המיקרופונים שלכם. כל טכנאי / מפיק / מוסיקאי ימצא למעשה שימוש רב במיקרופון הזה שהוא כבר למעשה קלאסיקה מודרנית.

 

פול ווליום, פרטים אין סופיים – ללא פשרות.

כמו כל המיקרופונים מבית WARM AUDIO, ה-WA-47F הוא מוצר אולפני מקצועי, בנוי עם רכיבי פרימיום ואיכות בניה עילאית.
כמו המקור, ה-WA-47F מציע 1:1 את אותה איכות סונית של המיקרופון המקורי שבו שולב מעגל מבוסס FET במקום מעגל מבוסס שפורפורות ואקום, כך שאין עיגולי פינות ו/או התפשרות בהקלטות שירה / כלים חיים הדורשות תגובת מיד-ריינג’ עשירה, בס הדוק במיוחד ומקור צליל גבוה כגון תופים וכלי הקשה, מגברי גיטרות או כל מקור צליל בעל עוצמה גבוהה אחרת.


בלב ליבו של המיקרופון הוטמעה קפסולה סופר איכותית המבוססת על VINTAGE K47 capsule הדומה ביותר לקפסולה המצויה במיקרופון המקורי בכדי להעניק תגובת תדרים רחבה במיוחד ופירוט מקסימלי וכן עמידות בעוצמות הקלטה גבוהות במיוחד.

הקפסולה תוכננה במיוחד עבור המיקרופון הזה והיא מבוססת על גרסה יחידנית (בעלת מקרם קרדיואידי) של הקפסולה המצויה בדגם מבוסס השפורפורות WA-47 מבית WARM AUDIO


הקפסולה מחווטת בין היתר לטרנספורמר יציאה (שנאי יציאה) בתכנון מיוחד תוצרת ארה"ב, המבוסס על שנאי TAB-FUNKENWERK USA בכדי להעניק למיקרופון צליל פאנצ’י, מהיר ועוצמתי במיוחד.

ה-WA-47F מכיל שני טרנזיסטורים פרימיום מבית USA Fairchild FET עם כבלים מבוססי פוליסטירן מבית WIMA ויחד עם שנאי היציאה AMI OUTPUT TRANSFORMER זה מעניק למיקרופון את תגובת התדרים האידיאלית בכדי ללכוד עוד פרטים ועוד עומק מההקלטה.

סוויץ’ (מתג) הנחתה של 10DB אפשרית לשימוש במקרים בהם מקור הצליל גבוה במיוחד, מה שמאפשר לנו לקבל אקסטרה חשוב של HEADROOM בכדי למנוע עיוותים בהקלטה.


במתג היעודי גם ל HPF (פילטר לנמוכים) נשתמש כשנרצה לסנן תדרים נמוכים ממקורות שאינם זקוקים לכל תגובת הבס המלאה (כמו VOCALS / GUITAR CABS) שאותה מציע המיקרופון – זה יחסוך לנו זמן יקר בעיבוד הצליל לאחר ההקלטה בכדי לשלבו במיקס.

 

רכיבי פרימיום, איכות בניה עילאית, צליל חלומי.

קפסולה – WA-47-B-50V

הקפסולה המשולבת במיקרופון הינה רפרודוקציה אמיתית לקפסולה K47 יחידנית אשר מצויה במיקרופונים המקוריים. הקפסולה WA-47-B-50V מציעה מרקם קליטה יחידני עם טווח תדרים רחב במיוחד (בין 20Hz-19Khz), דגש רב על תחום המיד-ריינג’ ובשקיפות מירבית ובפירוט והנמכה מינימלית בתחום הגבוהים (ב-6 קילו הרץ) – הקפסולה ב-WA-47F הופכת את המיקרופון הזה לאהוב במיוחד ועונה על כל הדרישות הקריטיות ביותר עבור אנשי האולפן.

 

שנאי יציאה AMI USA output transformer

ההיסטוריה של TAB Funkenwerk(AMI) transformers ארוכת שנים ועטורת שבחים כמו הציוד אודיו האנלוגי המצוין שיוצר בגרמניה במאה שעברה.

השנאי המצוי ב WARM WA-47F הוא למעשה גרסה אמריקנית (תוצרת ארה"ב) של אותו תכנון גרמני אשר פותח על ידי אוליבר ארצ’וט. האופי המדהים והמתוק של המיקרופון הזה לא היה מתאפשר ללא השנאי בעל התכנון ההסטורי והקפדני ממעבדות TAB FUNKENWERK.

 

טרנסיסטורים מבית FAIRCHILD וכבלים סופר איכותיים

ה-WA-47F משתמש בשני טרנסיסטורים פרימיום מבית Fairchild – אותם רכיבי הפרימיום שקיימים בכל הרפליקות המודרניות של ציוד וינטאג’י שהופכות את המיקרופון לנאמן בהחלט למקור.

כבלים תוצרת WIMA ופוליסטירן ורכיבים אלקטרוניים מוקפדים גורמים לכך שהמיקרופון ישמע מצוין גם היום וגם בעוד שנים רבות. איכות בניה גבוהה ובדיקה ידנית מדוקדקת של כל מיקרופון בפס הייצור הינם ערובה למוצר איכות נוסף מבית WARM AUDIO האמריקנית, כך שניתן להיות בטוח שקיבלנו את התמורה הגבוהה ביותר למחיר.

 

מאפיינים עיקריים

Technical Specifications

• Gold Sputtered, Large Diaphragm, Single Backplate, K47 Style Capsule
• Custom TAB-Funkenwerk (AMI) USA Output Transformer
• Premium Fairchild Transistors
• Wima And Polystyrene Capacitors
• Polar Pattern: Cardioid
• Max SPL: 137dB, 147dB With 10dB Pad Engaged
• Frequency Response: 20Hz-19kHz
• Output Impedance: 150 Ohms
• Rated Load Impedance: >1kOhms
• Pads And Filters: -10dB Pad, 140 Hz Low-Cut Filter
• Signal-To-Noise Ratio (+ Weighted): 69 DB, 76 DB-A
EIN / Self-noise (+ weighted): 25dB, 18 dB-A
• Total Weight: 3.5lbs, Mic Only: 2lbs
• Mic Dimensions: 8” X 2.75” (20.3cm X 7cm)
• Included Accessories: Premium Wood Box & Hard Mount

~​ no-lazy
//

יורדים לאילת בקרוב?
בצעו את ההזמנה לפני הגעתכם לאילת והמוצרים יחכו לכם בסניף!
בחרו מוצרים וסמנו את האפשרות של "איסוף באילת" בעגלת הקניות.
בסיום ההזמנה, מלאו את פרטי הכרטיס האשראי כאמצעי ביטחון בלבד. תשלום העסקה מתבצע באילת
* בהתאם למלאי הזמין