0 מוצרים
סה"כ

PreSonus Studio One 6 Professional

תוכנת Studio One 6 Professional ליצירה, הפקה ומאסטרינג מקצועיים מבית PreSonus
PreSonus
70-STUDIO1-PRO6
  מחיר באילת 1,621 ₪
מחיר: 1,897 ₪
משלוח חינם
משלוח חינם: 0 ₪
אחריות: שנה
זמן אספקה: 14 ימי עסקים בהתאם למלאי , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אחריות: שנה 
  • אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית 
  • משלוח חינם, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
שנה חודשי אחריות
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

Studio One 6 

התוכנה המדוברת ביותר כיום ליצירה, הפקה ומאסטרינג מקצועיים

Studio One נוצרה על ידי קו מנחה ברור – קלות שימוש ואיכות סאונד מקצועית.

עבודה מבוססת על פעולות מחשב יומיומיות כמו Drag and Dropp ומנוע סאונד מהמשובחים שיש, גרמו לתעשיה “לסובב את הראש” כאשר Studio One הושקה לראשונה.

כיום, בגרסה 6 Studio One היא אף קלה יותר לתפעול ונשמעת טוב יותר מאי-פעם.  

 

Studio One משלבת בהרמוניה מושלמת בין פורמט אולפן ההקלטות הממוחשב שאנו מכירים ובוטחים בו לבין אופן ההפקה המודרני המבוסס על שימוש בלופים ויצירת Beats באופן המאפשר לנו להביא רעיונות מוסיקליים למימוש בקלות ובמהירות שעוד לא נראו כמותן.

אופן העבודה כל כך יעיל ומהיר, כך ש-Studio One מתאימה ביותר לעבודה מקצועית היכן שזמן שווה כסף, לעבודה יצירתית היכן ש"זרימה" והשראה חייבים לבוא לידי ביטוי מהיר ללא מעצורים טכניים, ולמתחילים המעוניינים להיכנס לעולם ההקלטות באופן יעיל ומהיר ולהגיע לתוצאות בזמן הקצר ביותר.  

ממשק המבוסס על חלון עבודה בודד, מכיל בתבונה מספר בלתי מוגבל של ערוצים, כלי-עריכה אינטואיטיביים, וכלי-נגינה וירטואליים מהמתקדמים בעולם ההפקה.

Studio One אינה מגבילה או מכתיבה את אופן העבודה שלנו, ומאפשרת לנו להימנע מעבודה איטית ומסורבלת ובכך לנצל את זמננו היקר ביעילות בדבר החשוב ביותר – יצירה מוזיקלית.


אז מה חדש ב- STUDIO ONE 6? 

גרסה 6 היא השדרוג האישי ביותר של Studio One עד כה. שיפורי ממשק משתמש מעודנים (ולא כל כך מעודנים) משתלבים עם תכונות התאמה אישית עוצמתיות כדי שתוכלו לשחרר את טעמכם האישי במוזיקה ולהישאר ממוקדים. תבניות חכמות הופכות התחלה של שיר, פרויקט או הופעה לפשוטה להפליא. ערוץ וידאו חדש הופך את התהליך של יצירת והפקת סאונד לסרט למהיר וקל. התמיכה במילים המובילה בתעשייה מאפשרת לכם לשלב מילים עם מוזיקה, בין אם אתם ממקססים אודיו, עושים ראפ על ביט או מוסיפים מילים ל-lead sheet.

 

הנה ששת הדברים העיקריים החדשים ב-Studio One 6:


ממשק משתמש הניתן להתאמה אישית. ה-Customization Editor החדש מספק דרך נוחה וקלה להציג או להסתיר כמעט את כל הכלים והפונקציות. השינויים מוחלים באופן מיידי וההגדרות נשמרות, כך שתוכלו להציג או להסתיר כל תכונה לפי הצורך כדי ליצור זרימת עבודה יעילה וממוקדת.


תבניות חכמות. תבניות חכמות מספקות ערכות כלים חיוניות להקלטה בסיסית, יצירת ביטים, מיקסינג, מאסטרינג, פודקאסטים, הקמת מופע חי ועוד. תבניות יכולות אפילו לכלול מדריכי שלב אחר שלב, כמו גם drop zone נוח כדי לייבא בקלות תוכן נחוץ כמו אודיו, וידאו וקבצי MIDI.


ערוץ מילים גלובלי. הוסיפו מילים לתווים, שירים, הפקות והופעות חיות שלכם עם ה-global Lyrics Track החדשה לחלוטין! בין אם אתם מקצים מילים או הברות בודדות לתווים עם ה-Score Editor או מוסיף מילים כ-guideposts להפקות האודיו שלכם, תמצאו שימוש בערוץ המילים.


ערוץ וידאו גלובלי. שדרגו את תוכן הוידאו שלכם! ערוץ הוידאו הגלובלי החדש מספק זרימת עבודה אינטואיטיבית בעבודה עם וידאו, הודות לפונקציית ה-drag and drop המוכרת שהפכה את Studio One למפורסמת. תכונות עריכת וידאו בסיסיות כוללות: גזירה/העתק/הדבקה, סליפ, נעילות זמן ועריכה, ריפל, שכפול והחלפה.


פריסטים לערוצים. הפריסטים מאחסנים פרמטרים של טראקים וערוצים כדי לשחזר אותם לשימוש מאוחר יותר, והם אפילו תואמים עם קבוצות ותיקיות של טראקים. בנוסף לשמירה וטעינה, ניתן להחיל פריסטים גם על ערוצים קיימים. הגדרות הערוץ מוחלות על כל בחירה עבור טראקים של אודיו וטראקים של כלים כאחד.


שיתוף פעולה מתקדם עם ה- PreSonus Sphere. גרסה 6.0 של Studio One מעמיקה את האינטגרציה שבין יישום שולחן העבודה שלכם לבין סביבות העבודה של ה-PreSonus Sphere עם אפשרויות שיתוף נוחות ואפשרויות סנכרון מובנות ישירות מדפדפן ה-Studio One.

בנוסף לכל זה גם השדרוג כולל De-Esser ו-Vocoder חדשים, ProEQ3, Fader Flip, Binaural מעודכנים, מצבי Dual Pan, וכל כך הרבה יותר!!
ממהנדסי מיקס ועד זמרים-יוצרים, מפיקי אולפן ביתי ועד יוצרי תוכן, ה-Studio One 6 הוא השדרוג האינטואיטיבי והגמיש ביותר שיצא עד כה!

 

 

מאפיינים עיקריים

Windows®

Windows 10 (64-bit only) or Windows 11 (64-bit only)
Intel® Core™ i3/AMD A10 processor or better

macOS®

macOS 10.14 or higher (64-bit only)
Intel Core i3 or better (Native support for Apple Silicon)

All Computer Systems

Minimum 4 GB RAM / Recommended 8 GB or more
Internet connection (needed for installation, activation, and Cloud, Shop, and Exchange integration)
Monitor with 1366 x768 resolution (Retina display recommended)
Multi-touch enabled monitor with TUIO support is required for touch operation

Content storage:

40 GB free hard-drive space (Studio One Professional)
20 GB free hard-drive space (Studio One Artist)
2.5 GB free hard-drive space (Studio One Prime)

~​ no-lazy

יורדים לאילת בקרוב?
בצעו את ההזמנה לפני הגעתכם לאילת והמוצרים יחכו לכם בסניף!
בחרו מוצרים וסמנו את האפשרות של "איסוף באילת" בעגלת הקניות.
בסיום ההזמנה, מלאו את פרטי הכרטיס האשראי כאמצעי ביטחון בלבד. תשלום העסקה מתבצע באילת
* בהתאם למלאי הזמין