0 מוצרים
סה"כ

ADAM Audio A7V

מוניטור אולפני מסדרת A החדשה, בעל וופר ”7 Two-Way מבית ADAM Audio
ADAM Audio
AA-A7V
  מחיר באילת 3,570 ₪
מחיר: 4,178 ₪
משלוח חינם
משלוח חינם: 0 ₪
אחריות: 5 שנות אחריות דרך רישום באתר ADAM Audio
זמן אספקה: 14 ימי עסקים בהתאם למלאי , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אחריות: 5 שנות אחריות דרך רישום באתר ADAM Audio 
  • אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית 
  • משלוח חינם, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
5 שנות אחריות דרך רישום באתר ADAM Audio חודשי אחריות
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

*שימו המחיר למוניטור בודד

תכנון מהפכני ומדויק עד הפרטים הקטנים ביותר

סדרת A החדשה מבית ADAM Audio מגיעה בחמישה דגמים בגדלים שונים ומיועדים לקונפיגורציות שונות  A8H ,A4V ,A7V ,A44H ,A77H  לכולם קיימת שליטה מלאה על פרמטרים מתקדמים בזמן אמת וסאונד מדויק ושקוף ברמה הגבוהה ביותר!

תוכלו למצוא מוניטור מתאים לכל סוג וגודל של אולפן – מקצועיים וביתיים, כמו גם אולפני שידור, מערכות הצבה של רמקולים וסאונד לשימוש הביתי.

חידושים טכנולוגיים מהפכניים יאפשרו לכם לדייק את הצליל בתאימות רבה ביותר לדרישות החלל שלכם באופן שאינו מתפשר.

מבנה טוויטר חדש עם טכנולוגית הולכת גל מסוג Rotatable HPS Waveguide Technology, התאמת תגובת תדרים מבוססת מעבד DSP ייחודי הנמצא בגוף המוניטור ומאפשר התאמה מושלמת לחלל העבודה הספציפי שלכם.

בעזרת הקושחה (Firmware) הקיימת במוניטורים תוכלו לעדכן את החומרה הדיגיטלית ולשדרג את התוכנה המובנית במוניטורים גם בעתיד, כך שתוכלו להמשיך ולהסתמך על חידושים ותמיכה עתידיים.

עם אחריות של 5 שנים, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהמוניטורים הללו ימשיכו לשרת אתכם נאמנה באופן אופטימלי ולמשך שנים רבות של עבודה בסטנדרט המקצועי ביותר.

סטנדרט חדש

ה-A7V מסדרת A החדשה הינו מוניטור חדשני אשר מהווה את ההתפתחות המתקדמת של המוניטור האגדי ה-A7X זוכה הפרסים והנמכר ביותר של ADAM Audio.

רמקול ה-Two-way היפיפה הזה מגיע עם ממברנת וופר בקוטר 7 אינץ’ הבנויה מסיבים מינרליים Multi-Layer mineral (MLM) ובנוסף הטוויטר המפורסם של ADAM Audio הידוע בשל הצליל המדויק והשקוף שלו, המוניטור מספק טווח תדרים של 42Hz – 50 kHz.

בעזרת מוליך גל עם טכנולוגית Rotatable HPS waveguide technology ואפשרויות כיוון תדרים בעזרת מעבד DSP מובנה תוכלו לדייק את הסאונד של מוניטור ה-A7V לצורכי החדר שלכם באופן המותאם כמו כפפה לכל חלל שתבחרו.

ה-A7V מספק צליל מפורט ביותר וטווח תדרים שאינו מתפשר בנוסף לאפשרויות כיוון וכיול מהפכניות אשר אין להם תקדים. 

עבור יוצרים רבים, טכנאי מיקסים ומפיקים, ה-A7V מסדרת A החדשה מהווה את הבחירה המושלמת ועונה למנעד הצרכים הרחב ביותר! 

 

 

טכנולוגיות מוטמעות וחידושים בסדרת A החדשה:

Rotatable HPS Waveguide & X-ART Tweeter – מוליך גל מסתובב בשילוב הטוויטר X-ART

טכנולוגיית הולכת הגל (HPS (high-frequency propagation system של Adam Audio מקנה לטוויטרים יכולת לפזר את הצליל באופן נשלט ועקבי, רחב בציר האופקי אך מאופק וממוקד בציר האנכי. עם העיצוב החדשני, ה-HPS, הקיים בסדרת ה-A החדשה, תוכלו לסובב את הטוויטר בצעדים של 90 מעלות כדי להמשיך להרוויח מהטכנולוגיה הזו בין אם תבחרו לעבוד עם המוניטור בצורה אנכית או בין אם בצורה אופקית.

ה-HPS Waveguide של סדרת ה-A עשוי חומר חדיש מבוסס סיבי זכוכית ופולימר אשר עוזר לייצר צליל נקי, ללא הדהודים שאינם רצויים. טוויטר ה-X-ART של ADAM Audio נמצא במרכז ה-HPS waveguide, עשוי בעבודת יד בגרמניה, מספק תגובה מדויקת של Transients ומשקף את הפרטים הכי קטנים.

טוויטר ה X-ART קיים בכל מוניטור מסדרת ה-A ומבטיח צליל מפורט ומדויק לכל הדגמים מהסדרה.


Multi-Layer Mineral Woofer – ממברנת וופר עשויה מינרל רב שכבתי

הוופרים של סדרת ה-A מהונדסים עם שילוב ייחודי של סיבי אבן מינרלית אשר הותכו יחד על מנת ליצור חומר קליל להזזה אך עמיד וחזק.

השילוב של המינרלים, השכבות והמאפיינים הגיאומטריים של כל ממברנה, מותאם באופן שונה במיוחד לכל דרייבר בכל אחד מהדגמים. על ידי שילוב החומר הזה עם מערכת מגנטית חדישה, הוופרים של סדרת ה-A מפיקים צליל עוצמתי עם עיוות מינימלי, ומספקים Low-end נקי ביותר.

Midrange-Driver

לקוח מדרייבר ה-Midrange המהפכני ה-™DCH של Adam Audio הקיים במוניטורים מסדרת ה-S.

דרייבר ה-Midrange של סדרת ה-A מספק צליל נקי בטווח תדרים קריטי אשר בו האוזן האנושית היא הרגישה ביותר, במיוחד לעיוותים וצבע של הצליל.

שימוש בדרייבר ייחודי ל-Midrange עוזר לנקות ולדייק תדרים נמוכים וגבוהים על ידי שחרור הצורך של הוופר להפיק צלילי Midrange. דגמי המוניטורים ה-A77H וה-A8H הם מערכות Three-way אשר קיים בהם דרייבר ה-Midrange של סדרת ה-A.

Hybrid Amplification – הגברה משולבת

סדרת ה-A משלבת את הטוב ביותר גם מהעולם הדיגיטלי וגם מהעולם האנלוגי. הוופרים מוגברים ע"י מגברי Class D אשר עוזרים להפיק ביצועים לינאריים תוך הפחתה מקסימלית של עיוותים. המגברים הללו נבחרו במיוחד בשל העוצמה והיעילות שלהם, גם בצריכת אנרגיה וכמובן גם בהפקת צליל.

התחממות תרמית פחותה מאפשרת שימוש בגוף קירור קטן ופחות יקר, מה שמאפשר השקעה של אותם המשאבים בעוצמה והביצועים של המוניטורים מסדרת ה-A.

הטוויטרים והדרייברים של ה-midrange מוגברים על ידי מגברי Class AB אשר מספקים צליל נקי וטבעי לתדרים הגבוהים.

כל מגבר מיועד באופן ייחודי לטווח התדרים שבו הוא עובד, מה שנותן תוצאה של צליל נקי ומדויק באופן הנכון להאזנה הטובה ביותר. על מנת להגיע ליכולת הזו, ADAM Audio השקיעו אין ספור מדידות, בדיקות והשמעות, תוך סקירה ובחירה ממגוון רחב של מגברים ורכיבי הגברה.

DSP-Based Electronics – אלקטרוניקה מבוססת DSP

סדרת ה-A משתמשת בכוח ובגמישות שמתאפשרת מאלקטרוניקה מבוססת עיבוד אות דיגיטלי (DSP) על מנת לספק יכולת כיוון ודיוק ובכך לקבל תוצאות רצויות מאלו של מוניטורים מבוססים מעגלים אנלוגיים בלבד. עם קושחה (firmware) הניתנת לעדכון על ידי חיבור כבל רשת, תוכלו להסתמך על שילוב החידושים האחרונים של ה-DSP מבית ADAM Audio, כמו למשל סוגי פילטרים חדשים וטכנולוגיות Voicing חדשות.

Room Adaptation – התאמה לחדר

על הלוח האחורי של המוניטורים מסדרת ה-A, תמצאו מתגי שליטה על ארבעה פרמטרים להתאמת האיקוולייזר לחדר: Bass, Desk, Presence ו Treble.

כל אחד מהפרמטרים ניתן לשינוי על ידי מתגים עם שלבים המוגדים מראש ומאפשרים ביחד יותר מ-100 אפשרויות כיוון העוזרות לפצות על בעיות אקוסטיות נפוצות אשר נוטות לקרות בשל מיקום המוניטורים.

Voicings

“Voicing” הוא פרופיל סאונד שניתן להגדיר מראש במוניטורים מסדרת ה-A . על הלוח האחורי תוכלו למצוא שלוש אפשרויות שונות – UNR” ,“PURE”, ו-EXT אשר תוכלו בקלות לשנות אותם על ידי מתגים פשוטים.

ה UNR או “™Uniform Natural Response” מספק עקומת תדרים דינמית, בעלת צליל המעוצב על ידי ADAM Audio ולקוחה ממגוון מוצרים אייקוניים מהמורשת של ADAM Audio, כולל סדרת ה-AX הקודמת. הפרופיל הזה אידיאלי להפקה, הלחנה וכתיבת שירים ומספק צליל סוחף ונוכח אשר ייתן לכם יותר מקום ליצירתיות ועבודה ספונטנית. הוא גם אפשרות מעולה לזמן שבו תרצו להשתמש ברמקולים על מנת ליהנות ממוזיקה טובה.

ה-PURE הוא פרופיל בעל צליל טבעי ומדויק במיוחד. זאת היא האופציה השטוחה או הניטרלית, אידיאלית לעבודות של מיקס ומאסטרינג, איפה שהכי חשוב לשים לב לפרטים ולהסתמך על השיקוף הכי כנה שתקבלו מהמוניטורים שלכם.

ה-EXT הוא פרופיל המוקדש לאפשרויות הנרחבות אשר מגיעות עם A Control דרך חיבור עם כבל רשת

 

A Control (Real-Time Remote Control) -כיול צליל מרחוק

פונקצית כיול הצליל מבוססת ה-DSP של כל המוניטורים מסדרת A של Adam Audio ניתנת לשליטה מרחוק ובזמן אמת בחיבור Ethernet עם אפליקצית A Control. ניתן להוריד את האפליקציה ללא תשלום עבור Windows ו-MacOs מאתר החברה לאחר רישום מוניטור מהסדרה.

הלוח האחורי של המוניטורים מסדרת A מציע מגוון אפשרויות כיון איקוולייזר וכיול צליל יעילות וחשובות, אך לעתים קרובות, הלוח האחורי של המוניטור אינו נגיש מנקודת ההאזנה. באמצעות אפליקצית A Control ניתן לבצע כיולי צליל כראוי בזמן ישיבה בנקודת ההאזנה האופטימלית בחדר (ה-sweet spot) ליעילות מקסימלית ובטחון מוחלט בהחלטות.

עבור סיטואציות מסוימות, ייתכן שאפשרויות כיוון הצליל על גבי הלוח האחורי לא יספיקו. באמצעות A Control ניתן לגשת לעריכה עמוקה יותר ולבצע כוונון מדויק בעזרת איקוולייזר פרמטרי בעל שישה אזורים, שליטה ב-Q, וב-low shelf ו-high shelf. ניתן לשנות את ששת התדרים הנפרדים ולשלוט בכל פרמטר כדי לתת חופש מוחלט להתאמת הצליל של המוניטור לחדר.

 

Room Correction & Sonarworks Integration - כיול לחדר ואינטרגרציה עם Sonarworks

A Control מאפשרת אינטגרציה מלאה עם תוכנת SoundID תודות לשיתוף הפעולה עם חברת Sonarworks המובילה בתעשייה. תוכנת SoundID מאפשרת למדוד את האקוסטיקה של החדר בעזרת מיקרופון כיול, ולהטמיע את התוצאות בתוך אפליקציה המופעלת בתוך ה-DAW או על המחשב ולתקן את האות שיוצא מכל סט רמקולים שנשתמש בו.

תודות לשיתוף הפעולה המוצלח בין Adam Audio ו-Sonarworks, כעת ניתן להטמיע את מדידת החדר ישירות לתןך מוניטור של Adam מסדרת A בעזרת אפליקציית A Control ללא הצורך בהפעלת אפליקציות צד שלישי על גבי המחשב או ב-DAW ובכך להגיע לסאונד חדר אידאלי בקלות ובמהירות ולהתרכז רק במוזיקה בבטחון מוחלט.

 

 

Bass Reflex System, Cabinets and Mounting - מערכת באסים ריפלקסיבית, מארזי הרמקול ואפשרויות התקנה

מארזי הרמקול החדשים של המוניטורים מסדרת ה-A מבוססות על המסורת של ADAM Audio ומבנה סדרת ה-AX במיוחד.

מבחינת חידוש העיצוב, למארזים של סדרת ה-A יש שיפוע עמוק יותר, אשר מפחית אף יותר שבירה לא רצויה של גלי הקול. נוסף על כך, דפנות עבות יותר מחזקות את המארז ומונעות רעידות פנימיות, בעוד שני פתחי מעבר לבאסים (bass- port) בעיצוב מתרחב נותנים מעבר לאוויר באופן אופטימלי ומפחיתים רעשים שנוצרים מבאסים.

כל המוניטורים מסדרת ה-A כוללים שקעי התקנה תחתונים, אשר יקנו לכם את הגמישות להתקין את המוניטורים איפה שרק תרצו או תצטרכו.

חיבוריות ושליטה

כניסות אנלוגיות: XLR,RCA
כבל רשת (RJ45): שלט חומרה, עדכוני קושחה (firmware)
הדלקה/כיבוי
שליטה על ווליום
מתג voicing
החלפת כניסה
התאמה EQ לחדר: 4 מתגים
לד (LED) אינדיקציה ל EQ, Voicing, כניסות ויציאות
לד (LED) קדמי (מצב סטטוס, מופעל, מושהה, לימיטר)
ממשק התקנה: x 4 ברגי M8 בעומק 10 מ"מ. 127 מ"מ על 70 מ’.


היתרונות בסדרת ה-A החדשה:

פתרון לכל חלל

עם חמישה דגמים בעלי מפרטים שונים לבחור מתוכם, בחירת המוניטורים הנכונים הם פשוט עניין של טעם והבנת הצרכים האקוסטיים של החלל שלכם.

על מנת לתת לכם עוד גמישות בהצבת המוניטורים, משמעות מוליך הגל rotatable HPS waveguide היא שתוכלו להציב כל רמקול בזווית אנכית או אופקית תוך התפשרות מינימלית על איכות הצליל. ישירות על הלוח האחורי של המוניטור ישנן אפשרויות התאמה לחדר שעוזרות לפתור בעיות נפוצות הקשורות במיקום המוניטורים בחלל כמו (Speaker Boundary Interference Response (SBIR אשר נפוצות במיוחד בחללים קטנים. ה-A44H הוא דגם ייחודי בסדרה אשר מהווה פתרון אידיאלי לקונפיגורציות מרובות מוניטורים כאשר מקומו יכול להיות מעל או מתחת למסך טלוויזיה או מחשב.

ביצועי אודיו ברמה הגבוהה ביותר

בכל אספקט בעיצוב בסדרת ה-A, חומרי הגלם והרכיבים תורמים למען איכות צליל יוצאת מן הכלל ותוצאה משופרת כאשר משווים לדגמים דומים מסדרת ה-AX הקודמת:

השילוב של מגברי Class D דיגיטליים אשר קיימים בוופרים של סדרת ה-A, יחד עם מגברי Class AB אנלוגיים אשר קיימים בטוויטרים מספקים כמות SPL עוצמתית וסוחפת לאורך הסדרה אשר יכולה לספק טווח תדרים היורד עד ל-35 Hz. השימוש בעיבוד אות דיגיטלי מאפשר את הביצועים המתקדמים יותר של סדרת ה-A.

כל המוניטורים מסדרת ה-A מצויידים בטוויטר X-ART אשר יושב בתוך מוליך גל מסוג HPS המותאם לו במיוחד. חומרי הגלם האיכותיים של הטוויטר, המיוצר במלאכת יד בברלין, בשילוב יכולת פיזור הגלים המדויקת של מוליך הגל, מביאים לתוצאה איכותית ביותר בפיזור תדרים גבוהים למרחקים קרובים ורחוקים.

הוופרים מסדרת ה-A בנויים משש שכבות של סיבי אבן מינרלית המותכים יחד על מנת ליצור חומר קל להזזה, אך יחד עם זאת עמיד וחזקת העוזר למנוע וויברציות חלקיות ועוד עיוותים לא רצויים. על ידי שילוב החומר הזה עם מערכת מגנטית חדישה, הוופרים של סדרת A יכולים להפיק ווליום בעוצמה גבוהה ללא עיוותים, ומספקים צליל נקי וברור בתדרים הנמוכים.

גם העיצוב האלגנטי של מארז הרמקול של המוניטורים מסדרת A תורם לביצועי אודיו בעלי איכות יוצאת מן הכלל.

למארזים יש שיפועים עמוקים יותר אשר עוזרים להפחית שבירה של גלים, וכמו כן דפנות עבות יותר אשר מונעות רעידות בתוך המארז. בנוסף פתח מעבר לבאסים (bass port) כפול בעל עיצוב מתרחב מפחית את הרעש שנוצר מבאסים בהשוואה לסדרת AX הקודמת על ידי אופטימיזציה של מעבר אוויר מהרמקולים.

מיקסים נאמנים למקור

למוניטורים בסדרת A יש שלוש מצבי Voicing שונים המצויים על הלוח האחורי. “PURE” הוא מצב מדויק ונייטרלי. זהו המצב השטוח והוא מציע שיקוף כנה מהמוניטורים ועושה אותם אידיאלים למיקסים, ומאסטרינג ושימושים שדורשים האזנה קריטית.

צליל נוכח בעל אופי

סדרת ה A מציעה גם את הצליל הנוכח ובעל האופי אשר הייתם מצפים לו מ-ADAM Audio.

מצב “UNR” או “Uniform Natural Response™” מספק צליל דינמי וטבעי וניתן להפעיל אותו עם מתג בלוח האחורי של המוניטורים. העיצוב שלו לקוח ממגוון של מוצרי המורשת הקלאסית של ADAM Audio, כולל סדרת AX הקודמת לסדרת ה-A. ה “UNR” אידיאלי להפקות, הלחנה וכתיבת שירים מאחר והצליל הסוחף שלו יכול לתת לכם יותר מקום ליצירתיות וספונטניות. הוא גם יהווה בחירה מצוינת בכל עת שתרצו להשתמש במוניטורים כדי ליהנות משמיעת מוזיקה.

לא יכולים לטפל בחלל? תוכלו לפצות על זה.

עבור רבים, טיפול אקוסטי אינו אפשרות מאחר ומדובר בעלויות גבוהות או שהמוניטורים שלהם נמצאים בסלון או בחדר השינה.

סדרת ה-A מציעה כמה פתרונות על מנת להתמודד עם סביבות אקוסטיות מורכבות, החל מאקולייזר המיועד להתאמה לחלל אשר יכול להתמודד עם חפצים או קירות קרובים ובלתי נמנעים, ועד לתיקון אוטומטי של תגובת התדרים של החדר בעזרת שיתוף פעולה עם חברת Sonarworks. שתי הטכנולוגיות הללו יוכלו לשפר באופן משמעותי את חווית השמיעה ללא צורך בשינוי דרמטי ויקר בחלל שלכם.

חיסכון במקום עם אפשרויות תליה

מארזי הרמקול של סדרת ה-A עוצבו עם אפשרויות הצבה ותליה במחשבה תחילה. בכל הדגמים בסדרה ישנם ארבעה שקעי הברגה (בעומק של 10 מ"מ) בצורה מלבנית במידה של 127 70x מ"מ. חברת ADAM Audio מתכננת להשיק סדרה מתאימה של מתקני תליה לקיר, לתקרה ולעמודים יותר מאוחר במהלך שנת 2022.

איזור Midrange יוצא מן הכלל

לסדרת ה-A ישנם שני דגמים בעלי דרייברים ייחודיים המוקדשים ל-midrange. ה-A77H וה-A8H מציעים את הצליל המפורט ביותר מסדרת ה-A הודות לדרייבר midrange חדיש, אשר לקוח מסדרת ה-S – ספינת הדגל של Adam Audio.

התוספת של דרייבר ה-midrange מאפשרת למוניטור להפיק באופן צלול יותר תדרים גבוהים ונמוכים על ידי הפחתת הצורך של הוופרים להפיק תדרים מאזור ה-midrange.

השארו מרוכזים בעבודה עם אפשרויות שליטה מרחוק

הרבה מהטכנולוגיה המוטמעת במוניטורים מסדרת ה-A יכולה להhשלט בזמן אמת בעזרת תוכנת A Control. המשמעות היא שתוכלו להיות מרוכזים בפרויקט שלכם ולשמוע שינויים שתבחרו לבצע ללא הצורך לקום ולגשת ללוח האחורי של המוניטור על מנת לבצע אותם.

שלל אפשרויות עם בטחון לעתיד

תוכנה וקושחה (Firmware – תוכנה אשר נמצאת בתוך רכיבים הקיימים בחומרה) שיחקו תפקיד חשוב בפיתוח של סדרת ה-A וימשיכו להתפתח גם אחרי ההשקה של המוניטורים. בעזרת חיבור עם כבל רשת תוכלו להסתמך ולהטמיע את הפיתוחים האחרונים ביכולות ה-DSP אשר יסופקו מ-ADAM Audio, כולל סוגי פילטרים חדשים, אפשרויות חדשות וגם מצבי Voicing אלטרנטיביים. המשמעות היא שהמוניטור שלכם ימשיך להציע את הטוב ביותר באופן מעודכן – שנים קדימה.

מעבר ליישום בסטריאו

סדרת ה-A מציעה מגוון של כניסות, אפשרויות שילוב מכאניות ויכולות כוונון של הצליל אשר עושות אותה בחירה טובה למערכות סראונד ושלל שימושים מרובי ערוצים.

תפנו משאבים והתעסקות מהמעבדים שבמחשב שלכם

לאורך 3 השנים האחרונות, ADAM Audio וחברת Sonarworks עבדו יחד על מנת להביא לפיתוח של המערכת הראשונה בעולם אשר משלבת את היכולות של Sonarworks ישירות על המוניטור עצמו. דבר זה פותר מכם את הצורך להטמיע פלאגין נוסף בתוכנה (DAW) על המחשב שלכם, מפשט את תהליך העבודה ומבטיח שהמוניטורים שלכם תמיד יעשו שימוש בפילטרים המכויילים שלכם לא משנה מאיפה המוסיקה והסאונד יושמעו.

 

מאפיינים עיקריים

• German Handmade Precision X-ART Tweeter with rotatable HPS waveguide

• A Control app allows remote calibaration and Sonarworks SoundID Integration

• 7’’ Woofer (Multi-Layer Mineral)

• Cumulated Amp. Power Peak: 130 W

• Frequency Response @ -6 dB: 40 Hz – 45 kHz

• Max. peak SPL per speaker at 1 m: 105 dB SPL

~​ no-lazy

יורדים לאילת בקרוב?
בצעו את ההזמנה לפני הגעתכם לאילת והמוצרים יחכו לכם בסניף!
בחרו מוצרים וסמנו את האפשרות של "איסוף באילת" בעגלת הקניות.
בסיום ההזמנה, מלאו את פרטי הכרטיס האשראי כאמצעי ביטחון בלבד. תשלום העסקה מתבצע באילת
* בהתאם למלאי הזמין