0 מוצרים
סה"כ

Roland VR-3

מיקסר אודיו \ וידאו נייד מבית Roland
Roland
87-VR3
  מחיר רגיל: 6,320 ₪   מחיר באילת 6,852 ₪
מחיר: 8,018 ₪
משלוח חינם
משלוח חינם: 0 ₪
אחריות: שנה
זמן אספקה: 14 ימי עסקים בהתאם למלאי , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אחריות: שנה 
  • אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית 
  • משלוח חינם, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
שנה חודשי אחריות
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

רולנד ממשיכה בקו מוצרי הווידאו האיכותיים שלה ומציגה את ה-VR-3 - מיקסר וידאו 4 ערוצים שהוא הגרסה המוקטנת של ה-VR-5 המפורסם.


ה-VR-3 מאפשר עבודה מול 4 מקורות (4 כניסות COMPOSITE וחיבור PC). ישנן 2 יציאות COMPOSITE, עובדה זו מונעת מאתנו את הצורך במפצל וידאו חיצוני במידה ונרצה לעבוד עם זוג מסכים למשל. ויציאת PREVIEW לחיבור למוניטור חיצוני נפרד. יציאת ה-PC THRU מאפשרת חיבור ישיר של המחשב למקרן.


כמו כן הוא מכיל מיקסר אודיו איכותי שמאפשר חיבור עד 4 מיקרופונים או מקורות שונים אחרים בחיבור (COMBO (XLR\TRS. בנוסף ניתן להשתמש באפקטים שונים להפחתת רעשי הסביבה (NOISE GATE, NOISE SUPPRESSOR) ובאפקטים נוספים להתאמת הסאונד לשידור (ENHANCE,MASTERING ו-REVERB).


מסך המגע המובנה מאפשר ניתוב מהיר וניטור תמידי של מקורות הווידאו המגיעים למכשיר ומאפשרים בימוי בזמן אמת של התוכן שיוצא לשידור.


ניתן לעבוד עם 3 מעברונים שונים (CUT, MIX , WIPE) ועם 3 תצורות (מסך מפוצל, תמונה בתוך תמונה ו-CHROMA KEY). ישנה שליטה מהירה ב-CHROMA KEY\ LUMINANCE KEY ושליטה מהירה ב-FADE TO BLACK \ FADE TO WHITE.

בדומה ל-VR5 מציידת ROLAND את ה-VR3 בחיבור USB המאפשר הקלטה של החומר המשודר ישירות למחשב או LIVE STREAMING ישירות לאינטרנט! ה-VR3 הוא קטן, נייד ובמשקל נוצה של 2 קילו! מאפשר הקמת תחנת שידור והקלטה ללא מאמץ וסחיבת משקל רב. ניתן להפעיל את ה-VR3 על ידי שנאי או בעזרת סוללה חיצונית נטענת הנרכשת בנפרד.


זוג חיבורי ה-MIDI מאפשרים סנכרון המכשיר למוצריAV אחרים והפעלתם על ידי VLINK.
כל התכונות הללו נותנות פתרון אידיאלי לשידור של הופעות חיות, הרצאות, אירועי ספורט ובעצם כל אירוע בתוך האולפן ומחוץ לו גם לצורכי שידור וגם לצורכי הקלטה.

 

~​ no-lazy

יורדים לאילת בקרוב?
בצעו את ההזמנה לפני הגעתכם לאילת והמוצרים יחכו לכם בסניף!
בחרו מוצרים וסמנו את האפשרות של "איסוף באילת" בעגלת הקניות.
בסיום ההזמנה, מלאו את פרטי הכרטיס האשראי כאמצעי ביטחון בלבד. תשלום העסקה מתבצע באילת
* בהתאם למלאי הזמין