0 מוצרים
סה"כ

Steinberg WaveLab Pro

חבילת תוכנה מושלמת למאסטרינג ועריכת אודיו מבית Steinberg
Steinberg
45-WAVELABPRO11
  מחיר באילת 1,705 ₪
מחיר: 1,995 ₪
משלוח חינם
משלוח חינם: 0 ₪
זמן אספקה: 14 ימי עסקים בהתאם למלאי , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית 
  • משלוח חינם, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

 חבילת תוכנת מאסטרינג מושלמת עם יכולות עריכה ותיקון ושיפוץ סאונד מהמתקדמת בעולם

 

סטודנטים ותלמידים שימו לב! Cubase ,Nuendo ועוד תוכנות מבית Steinberg נמכרות בהנחה מיוחדת לתלמידים במוסדות המוכרים למוזיקה.

להורדת טופס בקשה לתוכנה במחיר מיוחד לחצו כאן (pdf)

 

WaveLab Pro מקבלת שדרוגים משמעותיים לתחום המאסטרינג ושיטות עריכת סאונד מתקדמות בנוסף לתכונות נבחרות לשדרוג הסאונד.

החל מ-Spectrum Editor מדהים, חבילת פלאגינים מתקדמת לתיקון ושחזור סאונד פגום ועד לעיצוב מחדש על הפלאגינים הקיימים בתוכנה. WaveLab היא קפיצת ענק באיכות הסאונד שלכם.

 

WaveLab Pro מציגה Spectogram מודרני בעיצוב חדשני עם אפשרויות תצוגה שונות המאפשרות לך להתעמק בפרטים הקטנים ביותר של הסאונד ולערוך תדרים באופן כירורגי.

ה-Spectogram מאפשר תצוגה של Psychacoustic Scales, אפשרות התאמה אישי של התצוגה, צבעוניות משופרת ותבניות (Presets) לצד שיפור משמעותי במהירות וביצועי ה-Spectrogram.

 

תצוגת Wavelet חדשה לגמרי

לצד ה-Spectromgram  מציגה WaveLab Pro תצוגת Wavelet חדשנית המאפשרת חיווי ויזואלי של התוכן המוסיקלי שבקובץ הסאונד באופן מדוייק הרבה יות זאת מכיוון שהניתוח ב-Wavelet מתבסס על Pitch Scaling.

ה-Wavelet Display מבצע ניתוח מעמיק של חלוקת האנרגיה הדינאמית של טווח התדרים המלא ומציגה רזולוציות גבוהות יותר בטווח התדרים הגבוה וחלוקת תדרים רחבה יותר בטווח התדרים הנמוך.

בדיוק כמו ב-Spectrogram החדש גם כאן תוכלו להנות מתבניות הניתנות להתאמה אישית ושמירה לצורך שימוש עתידי.

 

כלי Spectrum Editor מדהים

בשילוב עם עיצוב ה-Ribbon ו-Tabs שהוצג לראשונה ב-WaveLab ישנו גם Spectrum Tab חדש המכיל מגוון רחב של כלים ותכונות לעריכת Spectrum נגישה ומדוייקת במיוחד בכל רגע נתון.

 

אפשרויות Selection חדשות נוספו לצד כלי ה-Selection המסורתי ומאפשרות מעתה שימוש בכלים כגון ה-Lasso לציור חופשי של צורות, Brush המאפשר צביעה של Selection ו-Magic Wand שבאופן אוטומטי מנתח ובוחר תוכן ספקטרלי בעל עוצמות dB זהות בלחיצה אחת על העכבר.

ניתן אפילו לבחור הרמוניה אחת או מספר הרמוניות של תדר הבסיס שבחרנו!

 

 

לא רק כלי ה-Selection שודרגו אלא גם כלי העריכה של התוכנה התרחב עם יכולות עיבוד חדשות כמו למשל היכולת להוסיף Wavermark ל-Spectrogram בתמונה או בטקסט ויכולות כיול מתקדמות לטכנאי הקול הדורשניים ביותר.

 

Audio Inpainting

 

ייתכן ושמעתם את המונח Audio Inpainting מעולם תוכנות הגרפיקה, אך מעתה WaveLab Pro מטמיעה את היכולת הזו גם לעריכת סאונד.

פטנט טכנולוגי חדשני של חברת Steinberg מאפשר הסרה של רעשים לא רצויים מהסאונד ולהחליפו בתוכן איכותי ובעל משמעות ע"י ניתוח של נתוני Spectral של האזור המקיף את הרעש הלא רצוי ויצירת תוכן הגיוני ל"חור" שנוצר במקומו באופן הגיוני וטבעי לאוזן.

תכונה זו ניתנת לשימוש גםהמקרים אחרים כמו למשל כאשר ישנו חלק חסר הסאונד כמו במקרים של Audio Dropout.

זוהי דרך מצויינת להפטר מתופעות לוואי שפוגעות בהקלטות סאונד איכותיות.

 

 

ניתן לקבוע את הרזולוציה ורמת הדיוק של האלגוריתם, חומר ה-Audio הגולמי וכן את האזור בו נרצה להשתמש הנקודת יחס (Reference) לתיקון הסאונד.

 

טאב Error Correction חדש

 

כלי ה-Error Correction בתוכנת Wavelab עוצבו מחדש וקיבלו בית חדש תחת ה-Error Correction Tab המאפשר עבודה טבעיות יותר עם גישה מהירה לכל התכונות שיהפכות את התהליך של תיקון Clicks ושגיאות Audio למהיר יותר.

בנוסף לשדרוג בחווית המשתמש כולל ה-Error Correction Tab מעתה גם את אלגוריתם ה-Audio Inprinting כך שתוכלו לתקן את קבצי ה-Audio שלכם מבלי להפוך למומחים בעריכת Spectral.

 

 

RestoreRig

 

ה-RestoreRig היא חבילת פלאגינים חדשה המורכבת משלושה מודולים שונים: DeNoiser, DeBuzzer ו-Declicker המאפשר גם מצבי DePopper ו-DeCrackler.

המודולים הוטמעו במשק משתמש אחד נוח לתפעול.

הממשק מציג שליטה ב-Gain ו-Level עם חיווי Spectrum Meter ונגישות מלאה לכל כלי העבודה הנדרשים לתיקון ושחזור של סאונד בזמן אמת.

כל מודול מאפשר תכונת Noise Listening נפרדת בכדי לנתר רק את הרעש אותו תרצו להסיר ע"י מודול ספציפי.

אלגוריתם חדש ואיכותי נכתב במיוחד עבור ה-RestoreRig ויחד עם ממשק המשתמש המודרני זהו ללא ספק שדרוג עצום מחבילת השחזור הקודמת של Sonnox.

 

 

DeBuzzer DeNoiser DeClicker
ה-DeBuzzer הוא למעשה פילטר המאפשר הסרה של תדרים נמוכים על בסיס תדר מקור בטווח שבין 50 ל-60 Hz עם התוכן ההרמוני שלו. תודות לכפתורי Level ו-Sensitivity ה-Debuzzer מאפשר גמישות בהגדרת כמות ה-Buzz ו-Hum אותם נרצה להסיר תוך התחשבות בעוצמות הסאונד שהוקלטו על גבי הקובץ המקורי. ניתן לזהות את תדר המקור באופן ידני או אוטומטי. מודול ה-Denoiser שימושי במיוחד להסרת רעשים יציבים. ניתן לעבוד במצב Dynamic להסרת רעשים מתמשכים המתפתחים לאורך זמן או במצב Static להסרת רעשים יציבים שנשארים זהים לאורך זמן. תכונת ה-Static מאפשרת שימוש ב-Learn Mode להקלטת הרעש אותו נרצה להסיר. ה-Denoiser מציג מספר אלגורתמים שונים לבחירתך המאפשרים הסרה איכותית יותר של רעשים לפי התוכן המוסיקלי המוקלט.

ה-DeClicker מורכב משלושה חלקים שלכל אחד מהם שימוש יחודי בשחזור הסאונד ומציגים כפתור Level יעודי לכל אחד מהם המסייע בזיהוי של Clicks, Pops ו-Crackles בנפרד לכל חלק.

אזור ניתור יעודי מציג את כמות הרעש שמוסר מההקלטה ובמידה והאלגוריתם מזהה שהעיבוד עשוי לפגוע בתוכן ההקלטה הוא יציג חיווי אדום על גבי ה-Meters.

 

 פלאגינים חדשים ומשודרגים

 

שיפורים ל-MasterRig

 

ה-MasterRig הוצג לראשונה בגרסת WaveLab 9 והפך מהר מאוד לאחד מכלי העבודה העוצמתיים ביותר כיום, גרסה 9.5 לוקחת את הפלאגין הזה מספר צעדים קדימה.

 

• ה-Maximizer וה-Limiter כוללים מעתה אלגוריתם מודרני ו-Mix Controller שפותחים בפניכם מגוון רחב של אפשרויות בכדי להגיע לסאונד המושלם.

• ה-Equalizer כולל מעתה תכונות נוספות הכוללות תוספות של שני Cut Slopes בתצורת 6dB ו-96dB ל-Bands הראשון והאחרון.

כל Band משתדרג עתה עם Linear Phase Mode עצמאי לחלוטין!

 

Tube Compressor

 

ממשק משתמש חדש ומודרני ל-Tube Compressor המעולה ושליטה ב-Charachter להוספה של הרמוניות לתדרים הגבוהים מבלי לבצע Saturation על התדרים הנמוכים.

התוצאה היא סאונד צלול ובועט במיוחד.

 

 

Vintage Compressor

 

גם ה-Vintage Compressor מקבל שדרוג משמעותי למראה החיצוני ופרמטר Mix Control המאפשר איזון בין סיגנל שעובר עיבוד לבין סיגנל נקי.

תוספות זו מאפשרת יצירת Parallel Compression באמצעות פרמטר אחד בלבד.

 

 

Batch Processor Plugins

 

כלי עבודה עוצמתי במיוחד לכל מעצב סאונד שיוצר ספריות אפקטים או צריך לבצע עיבוד לקבוצות גדולות של קבצים.

 

Audio Mixer – מאפשר מיקס של קבצי אודיו למשל: Beep או Watermark ישירות לקבצי אודיו אחרים עם מרווחים מוגדרים מראש.

כלי מדהים ליצירת Demos לפני שחרור הגרסה המלאה.

 

Startup Bypasser – כלי זה מאפשר להגדיר עיכוב לביצוע עיבוד של פלאגינים בשרשרת, תוכנה זו שומרת למעשה ממריחה של הסאונד בגלל עוצב של Transients ו-Attacks למשל בעיבוד תופים.

 

 

DDP Player

 

נגן DDP שפותח במיוחד ע"י Steinberg זמין עבור משתמשי WaveLab Pro  בקובץ התקנה נפרד.

תוכנה זו מאפשרת שמירה של תמונות DDP שנוצרו ב-WaveLab בכדי לשלוח אותן ללקוח לפני שליחת המאסטר לשכפול והפצה.

 

 

שדרוגים נוספים ל-Workflow

 

תוכנת Wavelab מציגה מספר שידרוגים גם לתהליכי העבודה שנוספו בגרסה זו לבקשת קהל המשתמשים.

 

Improvements Additions
The meters’ input point can now be set to any position of the effects-chain in the Master section. New Auto Save Master Section preset in Render options
Render settings can now be stored as presets. New Folder Name variables for the Save As menu and the naming scheme.
Clip gain can now be applied to the pre or the post-effect chain. This new option will enhance the use of dynamics and saturation effects on the clip level. MP3 Gapless option, to render MP3 files matching the length of the original PCM file. This is useful when producing e.g. audio loops in MP3 format.
The Meta Normalizer can now analyze the clip gain before or after the clip effect chain. This will allow you to use loudness normalizing before any gain changes introduced by a clip effect. MP3 VBR Header support to include an index header
Bypass Master section now doesn’t bypass the Playback processing section. This is especially useful when using Room Correction plug-ins. Bleep Censor generator, e.g. to replace an offensive wording in an interview
Import cue sheet is no longer limited to 44.1 kHz but now works with any sample rate. Metadata import and remapping – iXML track name support
The offset-time between mouse and cursor positions is now displayed on the status bar. New Batch Processor option to read raw files without a valid header and reinterpret sample rate stamps – New scripting functions – Audio File Comparer enhancements

ProElements (partly)

Mac option to omit special characters in rendered file names
  New key commands

פרטים טכניים

דרישות מערכת
  • Windows Windows 7/8.x/10 (64-bit)
  • Mac OS X OS X 10.11/macOS Sierra
  • All 64-bit Intel or AMD multi-core processor
  • * 4 GB RAM (8 GB or more recommended)
  • * 4 GB free HD space
  • * 1024 x 768 display resolution
  • * USB port for USB-eLicenser (license management)*
  • * OS compatible audio hardware
  • * Internet connection required for activation, account setup and personal / product registration. 
  • * Additional downloads may be required for the installation.
  • * * The USB-eLicenser is only required for the WaveLab Pro version
  • * Note: This software version does not support 32-bit plug-ins.
מפרט טכני
  • מק"ט45-WAVELABPRO11
~​ no-lazy

יורדים לאילת בקרוב?
בצעו את ההזמנה לפני הגעתכם לאילת והמוצרים יחכו לכם בסניף!
בחרו מוצרים וסמנו את האפשרות של "איסוף באילת" בעגלת הקניות.
בסיום ההזמנה, מלאו את פרטי הכרטיס האשראי כאמצעי ביטחון בלבד. תשלום העסקה מתבצע באילת
* בהתאם למלאי הזמין