0 מוצרים
סה"כ

סט תופים אלקטרוניים Pearl e/Merge EM-53HB e/Hybrid

הישר מבית היוצר של Pearl ו-Korg – מערכת תופים אלקטרונית היברידית e/Merge דגם EM-53HB
Pearl
88-EMEDP/B+EMHWP+EMEDP/A+EMEBP+EM15CC+CH930+PC8
מחיר: 24,928 ₪
משלוח חינם
משלוח חינם: 0 ₪
אחריות: שנה
זמן אספקה: 14 ימי עסקים בהתאם למלאי , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אחריות: שנה 
  • אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית 
  • משלוח חינם, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
שנה חודשי אחריות
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

e/Merge EM-53HB e/Hybrid Pearl

מערכת תופים היברידית

שיתוף פעולה מושלם מבית הענקיות PEARL & KORG המביא סטנדרט חדש בעולם המתופפים

מערכת התופים החדשה מבית Pearl מביאה למשתמש חוויה הממזגת את כל הטוב שבמכניקה ותחושת הנגינה האיכותית והצליל המופלא שחברת Pearl כל כך מוכרת בה ובנוסף טכנולוגיית ממשק אלקטרונית קצה עליון מבית המותג הענק KORG אשר הופכת את ה-e/Merge לאחד הכלים הכי ורסטיליים ועדכניים שיצאו בשנים האחרונות בתחום התופים.

מערכת התופים e/Merge מביאה ארסנל חדש ומרהיב של טכנולוגיות חדשות שעד היום רק היינו יכולים לחלום בכלל לשלב אותם בטכניקות הנגינה והאימון שלנו כמו שקורג ופרל חברו יחדיו ובמשך 5 שנים תכננו מוצר מושלם ומדויק המביא סטנדרט חדש, הרגשה חדש, סאונד חדש וחווית נגינה מהפכנית וחדשנית ביותר.

טכנולוגית WAVE TRIGGER TECHNOLOGY מקנה לנגן יכולת להביע באופן מדויק וריאליסטי ביותר כל ניואנס קטן של מגע בעזרת שכבות שונות המגיבות במקביל לכל תנועה ומיקום על גבי משטח הנגינה. WTT מגיבה במהירות מופתית אשר מהווה מהפכה דיגיטלית בעולם התיפוף העכשווי.


המודול e/Merge MDL-1 הוא מודול פשוט בגישתו אך עוצמתי ומשוכלל ביכולתו ואיכות הסאונד שלו המשלבת סימפולים איכותיים ביותר מבית PEARL ו-KORG ומופעל על ידי זוג מולטיפרוססורים חזקים הנותנים לכל מתופף יכולות חדשות שעוד לא היו כמותן לפני כן.

טכנולוגיית ה-PUREtouch PAD SYSTEM מגיעה בגודל מושלם של פדים ומשטחי נגינה העשויים שכבות על גבי שכבות יחד עם רזולוציה הנותנות לתוף את מלוא הרגישות שבנגינה כפי שהיתה נחווית במערכת תופים מלאה מהאיכות הטובה ביותר.

החל מתחושת ההקשה הריאליסטית וחווית הנגינה הסוחפת ועד לסאונד המדהים שמפיק המודול e/Merge, זוהי פסיעת דרך מרשימה ביותר של חברת PEARL לתוך העולם הדיגיטלי וחובה על כל מתופף להתנסות בחוויה המרשימה הזו.

 

 

~​ no-lazy
//

יורדים לאילת בקרוב?
בצעו את ההזמנה לפני הגעתכם לאילת והמוצרים יחכו לכם בסניף!
בחרו מוצרים וסמנו את האפשרות של "איסוף באילת" בעגלת הקניות.
בסיום ההזמנה, מלאו את פרטי הכרטיס האשראי כאמצעי ביטחון בלבד. תשלום העסקה מתבצע באילת
* בהתאם למלאי הזמין