0 מוצרים
סה"כ

EAW חוזרים לישראל!

EAW
EAW
זמן אספקה: 14 ימי עסקים בהתאם למלאי , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית 
  • איסוף עצמי - אשדוד (בתיאום מראש בלבד), קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף


אחד המותגים המתקדמים והפופולרים בישראל ובעולם שוב זמין לרכישה בישראל, תחת קורת הגג של מחלקת ההגברה של חלילית.

EAW הוקמה במסצ’וסטס ארה"ב בשנת 1978 ומאז מובילה את הדרך בפיתוחים אקוסטים עם מוצרים אייקונים כמו ה-KF850, סדרת מוניטורי הבמה Micro Wedge וסדרת Adaptive החדשנית.

הסדרות החדשות של EAW כוללות רמקולים פאסיביים ומוגברים, ניידים ומותקני קבע במגוון גדלים ואפשרויות קונפיגורציה, לכל גודל, מופע או התקנה.

גולת הכותרת של מוצרי EAW היא סדרת ה-Adaptive החדשנית הכוללת מערכות Line Array אשר מבטלות את הצורך בחישוב זוויות תליה על ידי שימוש בעיבוד DSP מתקדם וטכנולוגיית Beam Steering לקביעת אופי הכיסוי בשטח במהלך ההקמה עצמה וביצוע תיקוני כיסוי בזמן אמת ללא צורך בהורדה ופירוק ה-Array וללא שינוי הזוויות הפיזיות של הרמקולים! מדובר ב-Game Changer אמיתי המאפשר קיצור זמני תכנון והקמה וכמובן תפירת הכיסוי המושלם בפועל בשטח וצמצום זליגות והחזרים מקירות.

 

 

בין רמקולי ההתקנות ניתן למצוא את סדרות ה-MK ו-MKD, המציעות רמקולים במגוון סוגים וגדלים עם שופרות במגוון זוויות פיזור ואפשרות לסיבוב השופר ב-90 מעלות, מה שמאפשר את בחירת הרמקול המושלם בהתאם לכיסוי הנדרש ובחירה בהתקנה אופקית או אנכית לניצול מושלם של מקום ואסתטיקה בהתקנה צמודת תקרה או פינתית.

 

 

סדרת ה-Radius מציעה מערכות ליין אראי אקטיביות הכוללות טכנולוגיות כמו Adaptive להגדרת כיסוי, DANTE להולכת אודיו ותקשורת OptiLogic אינפרה אדומה בין הרמקולים, לקינפוג מערכת מהיר בשטח בצורה אלחוטית באמצעות אייפד!


 

כל אלה מלווים במגוון רחב של סאבים הכוללים את סדרת ה-SB האגדית, מבחר מוניטורים לבמה, קולונות התקנה, רמקולי איצטדיונים ועוד.

מוזמנים להכנס לאתר להתרשם מקטלוג המוצרים של EAW וליצור עימנו קשר לפרטים נוספים. 

 

 

~​ no-lazy

יורדים לאילת בקרוב?
בצעו את ההזמנה לפני הגעתכם לאילת והמוצרים יחכו לכם בסניף!
בחרו מוצרים וסמנו את האפשרות של "איסוף באילת" בעגלת הקניות.
בסיום ההזמנה, מלאו את פרטי הכרטיס האשראי כאמצעי ביטחון בלבד. תשלום העסקה מתבצע באילת
* בהתאם למלאי הזמין