0 מוצרים
סה"כ

Mackie Producer Bundle

חבילת ה-Mackie Producer היא כל מה שצריך כדי ליצור את הסטודיו הביתי המושלם יחד עם 2 מיקרופונים, אוזניות וממשק קול איכותי.
Mackie
60-PRODUCEBUNDLE
  מחיר באילת 1,677 ₪
מחיר: 1,963 ₪
משלוח חינם
משלוח חינם: 0 ₪
אחריות: שנה
זמן אספקה: 14 ימי עסקים בהתאם למלאי , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אחריות: שנה 
  • אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית 
  • משלוח חינם, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
שנה חודשי אחריות
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

החבילה המושלמת לאולפן הביתי

חבילת ה-Mackie Producer מספקת לכם כל מה שתצטרכו כדי ליצור את האולפן הביתי המושלם. החבילה כוללת 2 מיקרופונים, אוזניות אולפן וכרטיס קול איכותי.

 

מיקרופון קונדנסר

מיקרופון הקונדנסר דיאפרגמה-גדולה ה-EM-91C מסתמך על המורשת של Mackie של שחזור סאונד מדהים ואמינות נטולת דאגות. בין אם אתם מחפשים להוסיף חום ונצנוץ לטראק הווקאלי שלכם, ללכוד את הניואנסים של כלי מיתר או סתם להוסיף קצת מהסאונד של החדר לטראקים שלכם, מיקרופון ה-EM-91C Condenser יענה על כל צרכיכם.

 

מיקרופון דינמי

המיקרופון השירה הדינמי ה-EM-89D מספק את האמינות ואיכות הסאונד הנחוצים לכל הפקה. לא רק שהעיצוב הנוח להחזקה שלו נהדר עבור זמרים, אלא שאיכות הבנייה העמידה שלו ותגובת התדרים המכווננת בקפידה מושלמות גם להקלטה והגברה של כלי נגינה אחרים.

 

אוזניות אולפן

בין אם בשעת הקלטה באולפן או בשעת מיקס על המחשב הנייד שלכם, יש צורך באוזניות מדויקות ויציבות. בהתבסס על מורשת מוניטורי האולפן של Mackie, אוזניות ה-MC-100 מציעות את הבהירות והדיוק ש-Mackie ידועה בזכותם, בעיצוב מקצועי. האוזניות כוללות דרייברים מותאמים אישית גדולים עבור סאונד ברור ונטול דיסטורשן עם רצועת ראש ארגונומית וכריות אוזניים שמספקות שעות של נוחות האזנה באולפן או בדרכים.

 

כרטיס קול

שילוב של ממירי 24bit/192kHz ברזולוציה גבוהה עם מעגלים אנלוגיים מובחרים של Mackie ועיצוב חומרה ™Built-Like-A-Tank, כרטיס הקול ה-Onyx Producer 2•2 המתחבר באמצעות USB מעניק לכם את הכוח ללכוד את הביצועים הטובים ביותר שלכם עם סאונד נקי ואיכותי, בין אם באולפן הביתי ובין אם בדרכים.

מושלם עבור סינגר-סונגרייטרס ויוצרי תוכן, ה-™Onyx Producer 2•2 כולל זוג כניסות מיקרופון Onyx Pre בתוספת כניסת ¼" עם מתג Hi-Z עבור הקלטה מהירה וקלה, יחד עם כניסת/יציאת MIDI עבור קונטרולרים, סינתיסייזרים ועוד. כרטיס הקול גם מציע מוניטורינג ישיר עם אפס לייטנסי בתוספת יציאת אוזניות, פלט קו L/R ומתח פנטום 48v.

 

 

 

מאפיינים עיקריים

IN THE BOX:

 EM-91C Large Diaphragm Condenser Mic - great for capturing vocals in amazing detail

 EM-89D Dynamic Vocal Mic – versatile enough to capture even the loudest of sources

• Onyx Producer 2•2 – 2 In x 2 Out USB Audio Interface with midi – features renowned Onyx preamps and high-resolution recording at up to 192kHz

• MC-100 Professional Headphones offer rich lows and highs, great for tracking and referencing your mix

• professional recording software - Pro Tools® | First and Waveform OEM as well as huge plugin bundles are included

~​ no-lazy

יורדים לאילת בקרוב?
בצעו את ההזמנה לפני הגעתכם לאילת והמוצרים יחכו לכם בסניף!
בחרו מוצרים וסמנו את האפשרות של "איסוף באילת" בעגלת הקניות.
בסיום ההזמנה, מלאו את פרטי הכרטיס האשראי כאמצעי ביטחון בלבד. תשלום העסקה מתבצע באילת
* בהתאם למלאי הזמין