0 מוצרים
סה"כ

Universal Audio LUNA Recording System

מערכת הקלטה מתקדמת מבית Universal Audio
Universal Audio
44-LUNARECORDINGSYSTEM
אחריות: שנה
זמן אספקה: 14 ימי עסקים בהתאם למלאי , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אחריות: שנה 
  • אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית 
  • איסוף עצמי - אשדוד (בתיאום מראש בלבד), קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
שנה חודשי אחריות
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

LUNA Recording System  

פלטפורמת ההקלטה החדשה מבית Universal Audio משלימה את מערך ההפקה הייחודי שלה, עם חווית משתמש העוטפת את כל הפילוסופיה של החברה – זרימת עבודה אנלוגית במימד הדיגיטלי.

ה- Luna היא תוכנת הקלטה, עריכה ומיקס חדשה לחלוטין מבית התוכנה והחומרה Universal Audio, אשר מאגדת תחתיה את כל החזון של החברה במטרה לספק את התוצאות הטובות ביותר עבור ההפקה שלכם.
ה- Luna, כיאה למוצר של UA נעלה מבחינת איכויות סאונד ומבחר הגוונים הזמינים להפקה; 

באמצעות הדמיות מדויקות של כל שרשרת ההקלטה (קדם מגברים, קומפרסורים איקוולייזרים), שחזורים של סינטיסייזרים אנלוגיים, כלי נגינה, אמולציה של קונסולת סיכום של Neve והדמיה מדויקת של סליל הקלטה אמיתי של Studer. כל זאת על מנת להעניק ליטוש סופי של חום, הרמוניות והתנהגות בלתי צפויה כמו בהפקות מוזיקליות הזכורות לנו ביותר.

סביבת ההפקה החדשה של UA הוכרזה בתערוכת Namm 2020 וצפויה להיות זמינה תוך מספר חודשים.
ה- Luna תשדרג את את השימוש במערכות של Apollo UA בפלטפורמה חדשנית הכוללת הדמיות של סרט הקלטה אמיתי (Studer Tape Machine) סינתיסייזרים אנלוגים (Moog),
כלים נוספים של Ravel) UA) וקונסולת סיכום כמו באולפנים הנחשבים בעולם (Neve). 
כל זאת מתבצע בצורה היעילה והמהירה ביותר שאפשר מבחינת כוח עיבוד ומשאבי מערכת.

מערכות הקלטה מתוחכמות נוטות לסבול מעכבה (Latency) משמעותית בעת ניטור, דבר שמעולם לא יקרה ב- Luna בזכות אופטימיזציה פנימית ותאימות מושלמת בין כל הרכיבים של המערכת;
כרטיס ה- Apollo שלכם, בממשק ה- Thunderbolt המהיר והכל תחת המטריה של Luna. מוניטורינג אמיתי בזמן אמת ללא עכבות והשהיה, עם כל הפלאגינים של UAD.

כל ערוץ ניתן לניתוב דרך מעבד ה- DSP של ה- Apollo במידה ותרצו לשחרר מכוח העיבוד של המערכת שלכם. מעתה תוכלו, באופן פרטני, לשחרר מספיק כוח עיבוד גם בפרויקטים עמוסים במיוחד על מנת לנטר את ההקלטה בזמן אמת, עם כל הפלאגינים של UAD.

 

מלבד איכויות הסאונד הנעלות, ה- Luna מתאפיינת בשלל פיצ’רים חדשים לעריכה מהירה של אודיו לכל מי שרגיל לתוכנה שלו וחושש מחוסר אינטואיטיביות;

שילוב של ממשק גרפי אינטואיטיבי וכלים חכמים המשלבים מספר כלי עריכה לזרימת עבודה יעילה ופרקטית (חיתוכים, פיידים ואריינג’מנט), אפשרויות רבות של שליטת פרמטרים ישירות על הקליפ כגון Clip Gain, Clip Pitch וכו… כל אלו יאפשרו לכם להשתמש ב- Luna כסביבת הקלטה, עריכה ומיקס במקום או בנוסף לתוכנות שאתם משתמשים בהם.

צוות הפיתוח של החברה, ידוע כמי שהביא לכם את ההדמיות הנאמנות ביותר למקור בכל הקשור לציוד אולפן מקצועי, כאשר כל התנהגות הרכיבים האלקטרוניים האקזוטיים (טרנזיסטורים, שפופרות וכו..) נחקרה ונמדדה באינטנסיביות ע"י שימוש בחומרה המקורית, כך גם בכל הכלים והפיצ’רים החדשים שזמינים לשימוש כחלק מה- Luna:

• אמולציה לטייפ הקלטה מגנטי אמיתי – 2 גרסאות עם הדמיה אמיתית של סאונד הסליל מגנטי; אחת אופציונלית בתשלום ואחת שכלולה. ניתן להגדיר בכל ערוץ, האם לצבוע עם אפקט הטייפ או לא.

• קונסולת סיכום המדמה את אופי הטרנזיסטורים האמיתי של ה- Neve. סיכום מיקס הלקוח מקונסולת ה-1272 של Neve – מנעד ורסטילי של האופי והצבע של מיקס נקי וחד ועד למיקס גדול ושמן יותר.

• סינתיסייזר של Moog הפותח לפי מדידה קריטית של התנהגות האוסילטורים והפילטרים של ה- Minimoog הנודע.

• ה- Ravel, הפסנתר החדש של Universal Audio, מבוסס על דגימות של פסנתר הכנף Steinway Model B.

• ה- Shape: כלי יצירתי מלא המכיל תוכן של כלים אקוסטיים שונים, כלי הקשה וסינתיסייזר עם מנוע סינתזה עמוק.

 

לאחר פיתוח של 5 שנים, ה- Luna תהיה זמינה בחינם למשתמשים של ממשקי האודיו של UA מסוג Thunderbolt, כאשר ה- Console, אפליקציית המיקס והניטור של UA מוטמע במערכת כחוויה שלמה אחת. נכון להיום, ה- Luna זמינה למערכות הפעלה של Mac בלבד.

~​ no-lazy

יורדים לאילת בקרוב?
בצעו את ההזמנה לפני הגעתכם לאילת והמוצרים יחכו לכם בסניף!
בחרו מוצרים וסמנו את האפשרות של "איסוף באילת" בעגלת הקניות.
בסיום ההזמנה, מלאו את פרטי הכרטיס האשראי כאמצעי ביטחון בלבד. תשלום העסקה מתבצע באילת
* בהתאם למלאי הזמין