0 מוצרים
סה"כ

Allen & Heath dLive C2500

מיקסר שליטה עוצמתי C Class לקופסת Mixrack מסדרת dLive מבית Allen & Heath
Allen & Heath
40-DLIVE-C2500
  מחיר באילת 43,723 ₪
מחיר: 51,157 ₪
משלוח חינם
משלוח חינם: 0 ₪
אחריות: שנה
זמן אספקה: 14 ימי עסקים בהתאם למלאי , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אחריות: שנה 
  • אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית 
  • משלוח חינם, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
שנה חודשי אחריות
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

ה-C2500 הינו משטח שליטה עוצמתי עבור קופסאות Mixrack של סדרת dLive הנחשקת. המשטח מצוייד ב-20 פיידרים ו-6 שכבות (או Layers), כרטיס קול I/O, חיבור אודיו באצמעות רשת. מסך מגע בגודל "12 וטכנולוגייה מהפכנית בשם Harmony UI ההופכת את חווית המשתמש לאינטואיטיבית, קלה והמהירה ביותר בתעשייה.

בין אם מדובר בטכנאי סאונד ותיק בתעשיה או טכנאי חדש גם המיקס הקשה ביותר הופך לקל וחוויתי. סדרת dLive התבססה בקצהו העליון של עידן המיקסרים הדיגיטלים החדש בזכות איכות סאונד ללא פשרות, צורת עבודה מתקדמת, מנועי אפקטים מרהיבים ויכולות עיבוד צליל עקביות ברמות הגבוהות ביותר.

סדרת ה- C Class של dLive מציגה אותן יכולות עיבוד וביצועי סאונד של האח הגדול (S Class) רק בצורה קומפקטית וניידת. זהו מהלך חכם שנועד להקל על הבחירה בו כמיקסר המועדף בתחום ה-AV, אולמות אירועים והופעות, תיאטראות וחברות השכרה אזוריות.

  

 

סדרת משטחי השליטה של dLive מספקת פתרון מיקס מבוזר, משולב, מדרגי ונגיש שנועד לענות על הצרכים היומיומיים המורכבים של מקומות רב תכליתיים: אוניברסיטאות, בתי ספר, מכללות, מרכזי ירידים, מרכזי דת ומרכזי מבקרים, dLive מספקת את הכלים לניהול כל הקשר לאודיו בכדי להפוך לחלק בלתי נפרד במרקם של אותו מתקן. dLive מעניקה למשתמש את החופש לפרוס אודיו בכל מקום על פי דרישה. המערכת מסוגלת לספק מענה לעשרות נקודות שמע ומאות כניסות / יציאות בעזרת משפחה של AudioRacks (נייחות וניידות) הניתנות לעבודה במצב Cascade או Star בחיבור Ethernet (כבל רשת), דבר המאפשר תקשורת של עד 100 מ’ בין אחת לשנייה. דרך אגב, את תקשורת הרשת ניתן להמיר לסיב אופטי.

 

 

אינטגרציה

עם עד 5 יציאות/כניסות (I/O) של 128 ערוצים כ"א, תמיכה מלאה לכל הפרוטוקולים הראשיים שהנחשבים סטנדרט בתעשייה, ממשקי GPIO ושליטה מקיפה לפרוטוקול TCP/IP, dLive הינה המערכת עם אפשרויות האינטגרציה המתקדמת ביותר בשוק כיום. משטח השליטה מאובזר לענות על הדרישות המחמירות ביותר בתעשייה בכל הקשור לתקשורת אודיו מתוכחמת, יכולות אינטגרציה מתקדמות כולל אינטגרציית Dante, הזנות שידור, הקלטות רב ערוציות, שליטת צד שלישי ועוד…

 

אפשרויות הרחבה

בין אם מדובר בחדר בודד או חלל עצום ותובעני במיוחד, מערכת ה dLive מסוגלת לספק בין 0 ל-800+ כניסות/יציאות סך הכל עם מעל מליון Crosspoints בנוסך לתמיכה של עד 96 שלטים (Remote Controllers).

 

נגישות

מערכת dLive תוכננה מראש עם מחשבה קודם כל על המשתמש ורק לאחר מכן פותחה הטכנולוגיה. שלטי IP הניתנים לשינוי מעניקים גישה לאלמנטים חשובים ובסיסים כגון שליטה על ווליום, בחירת מקור מוסיקה או טעינת Preset מזיכרון. עם תוכנה מתקדמת ומגוון אפליקציות ייעודיות ל iPad הופכות את הגישה למערכת לנוחה ומהירה. מאידך, ניתן להגדיר עד 10 משתמשים במערכת בכדי להגביל את הגישה למשתמשים חדשים וזאת בכדי להגן על הגדרות קריטיות שנקבעו מראש.

 

 

וורסטיליות

ל-dLive מסוגלות ייחודית לטפל בכל צרכי הסאונד הנדרשים באולם כנסים / מועדון הופעות וכו…ממשימות פשוטות כמו השמעת מוזיקת רקע  או מטלות שידור, ועד הופעות לייב מלאות או מופעי תיאטרון מסובכים.

 

ללא תחרות

מערכת ה-dLive היא לא סתם עוד כלי ניהול סאונד. למערכת יכולות עיבוד ו-Boasting מתקדמות במיוחד המבוססות על טכנולוגיית ה-XCVI 96khz הייעודית בעלת 0.7ms של Latency בלבד מה שיוצר איכות שמע ללא פשרות.

 

מאפיינים עיקריים

20 faders

Fully assignable layout – 120 fader strips

Harmony UI integrates screen and wrap-around controls 

Single 12” capacitive touchscreen

Gesture control – pinch, swipe, drag ‘n drop

Dedicated multi-mode EQ view

Configurable widget areas for Scenes, meters, FX and more

3 pages of 6 assignable rotaries

19 assignable SoftKeys

Engineer’s Wedge and IEM fader strips

Comprehensive multipoint metering

Daylight visibility

USB stereo recording and playback

6 XLR mic/line in, 6 XLR line out

1 digital st AES3 in, 1 digital st AES3 ou

Connection hub

GigaACE gigabit link to MixRack

DX link for I/O expansion

I/O Port – 128 ch 96 kHz

2x Network ports

Wordclock BNC I/O

Video output

מתאים לדגמים

  • DLIVE 
  • D LIVE 
  • d LIve 
  • dLIVE 
  • DLIVE C2500 
  • C 2500 
  • גלייב 
  • ג לייב 
  • C2500 
~​ no-lazy

יורדים לאילת בקרוב?
בצעו את ההזמנה לפני הגעתכם לאילת והמוצרים יחכו לכם בסניף!
בחרו מוצרים וסמנו את האפשרות של "איסוף באילת" בעגלת הקניות.
בסיום ההזמנה, מלאו את פרטי הכרטיס האשראי כאמצעי ביטחון בלבד. תשלום העסקה מתבצע באילת
* בהתאם למלאי הזמין